Gå til innhold

Jeg er 5 uker på vei, men det bekymrer meg at ikke puppene er mer ømme enn de er :(

Anbefalte innlegg

Har nedpress og mensmurringer, mulig litt uggen innimellom og det er liksom de eneste symptomene jeg har. Med de to andre har alltid puppene hatt den derre tunge følelsen i seg...

Nå er de liksom bare litt vonde om jeg trykker innover midt på de.

Fortsetter under...

Heia!

Jeg har også disse murringene og små uggen til tider men ikke hel tiden.

Puppene merker jeg ikke noe vondt, tror faktisk ikke alle får vondt i puppene jeg dette kan komme mere utover i svangerskapet :-)

er vel heller noe å glede seg over =)

er i uke 7 og jeg skulle ønske jeg hadde det som deg heller =) med min første var det ikke noe problem i det hele tatt, kjente ikke så ye før mot slutten igrunnen

Er ikke alle som får ømme pupper. Mine kom dagen etter KS, og da kom de med fanfare og melk i strie strømmer. Denne gangen kjenner jeg heller ingenting i puppene, men er uggen, tisser 24/7, fryser, og har begynt å brekke meg når jeg pusser tennene (det gjorde jeg sist og). Er ikke alle tegn som kommer like kraftig hver gang, heldigvis får en si =)

Annonse

Hadde veldig ømme pupper forrige gang, men denne gangen har jeg det ikke..;) Det har kanskje med at puppene mine ser ut som to tomme poser i forhold til før forrige svangerskap ;) Gleder meg til å få PUPPER igjen ;) ;)

Takk, jenter - for svar...det gjør godt å vite at dette ikke trenger å bety at noe nødvendigvis er galt!

Lykke til videre alle sammen :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...