LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 vil gjerne høre litt fra dere og hvordan dere opplever dette er det så vanskelig å bli gravid så er mitt inntrykk? prøvd i 9mnd vi nå har en gutt fra før da så "regner" jo med det er mitt stoffskifte. eggløsnings testene viser to streker hver mnd ihvertfall men det trenger ikke bety eggløsning? forvirret og lei men skal ikke gi opp!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg er ikke slite men vil bare gi deg ett lite håp. Jeg har stoooore stoffskifte problemer. Er blitt operert. Klare holde det litt mer under kontroll nå. Men gravid har jeg ikke noe problem bli. Venter nå nr 3. Så ikke gi opp håper. Stooooor kos Ha sex dagene før under og etter eggløsning skal du se den sitter snart =0)
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 så bra å høre. er selvfølgelig maange som har prøvd lenger enn oss, med all respekt., men vi har ihvertfall prøvd i 9mnd nå. Går inn i 10pp. har sex hver dag ( som regel) dagene før eggl og etter. skal ikke gi opp men hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid. har et barn fra før med samme mann og der ble jeg gravid meeget kjapt. må vel ha vært vår andre gang eller noe. hehe.
BettyBoob Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Har avt stoffskifte, gått på medisiner siden 04 - ikke hatt problemer med å bli gravid! Tror ikke det skal ha noe å si på evnen til graviditet (er faktisk ganske så sikker på dette) så lenge det er regulert med medisiner og innenfor normale verdier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå