sabria isabella Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 hei:-) kan noen av dere vere så snill og se om jeg er gravid nå,evt.med ett eller to barn i magen? f:230369 takk:-)
SecretFlower* Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Om du vil jeg skal se, så må jeg dessverre skuffe deg. Jeg tror ikke du er gravid denne mnd. Mulig du blir det gaanske snart. men tror ikke det har klaffet riktig enda. Tror kanskje september kan bli en mulighet:)
sabria isabella Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 hei takk for svar,men september er det nok ikke siden jeg er i prøverør og da går det nok mye lenger tid hvis det ikke klaffer nå med de to eggene jeg har satt inn. takk for at du tok deg tid og se:-)
SecretFlower* Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Åjaa, Men når fikk du satt inn disse eggene?
sabria isabella Skrevet 17. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2010 de fikk jeg satt inn 11.august og er nå på rugedag 6:-)
SecretFlower* Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Men kan det da kanskje hende du ikke får positiv test før i september da? vet ikke jeg:) Men føler det er ganske nært. Føler bare ikke du er gravid enda, om du skjønner? Spennende å se:)
sabria isabella Skrevet 17. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2010 ja blir spennende,for du spådde meg for ikke så lenge siden og da så du tvillinger på meg,to gutter så ja vi får bare se:-)
SecretFlower* Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Ja, vi får se:) tror ikke det er lenge til de sitter hvertfall, og siden det er prøverør, så må det jo nesten klaffe nå Men tror ikke du får positiv test med det første. Enten slutten av mnd eller i september.) Fortsatt guttefølelse:)
sabria isabella Skrevet 17. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2010 ja det er ikke annet og gjøre enn og vente,har testdag den 24 august:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå