Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 God morgen alle sammen! I går begynte disse mensen murringene og jeg trodde mensen skulle komme hele 4 - 5 dager før. Disse ga seg ikke så på kvelden bare måtte jeg teste. Tok en sånn billig strimmel test og det kom opp et svak rosa strek, er den positiv da? Man kan vel ikke få skyggestrek på de? Prøvde å legge ut bilde av den men det er noe feil på siden. Har litt murringer i dag også men ikke så mye som i går kveld, kan det ha vært festesmerter? Blir helt tullete og jeg som hadde lovet meg selv å ikke teste før onsdag, hehe :-P Takker for svar<3
Picea abies Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Høres ut som en positiv test. Hos meg har strekene alltid vært svakt rosa, men fordi jeg har tatt mange negative, vet jeg godt hvordan en negativ test skal se ut Jeg hadde mye mensmurringer før mensen, siden det var så tidlig trodde jeg først at jeg hadde sein EL. 2-3 dager før jeg skulle ha mensen hadde jeg dritvondt! Men kom mensen..? Nei, og DA tok jeg test. Se det an, det er lov å håpe her absolutt, men vær forbred på at mensen også kan komme. Eventuelt får man veie for og imot... Kan hende 4-5 dager kanskje gravid lykke veier tyngre enn ingen lykke alls, og menstruasjon. Uansett, lykke til Det høres positivt ut
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Uff, håper virkelig ikke at mensen kommer nå, dette er helt nytt for meg og jeg har testet negativ i andre sykluser og da har testen vært blenda hvit og de studeres nøye, hehe :-P Venter på en ClearBlue digital i posten, tar vel et par dager før den kommer tenker jeg og da burde det vel vise noe helt sikkert Uansett så høres dette ganske likt ut som du hadde det så en får bare håpe og be God klem <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå