Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 17. august 2010 #26 Skrevet 17. august 2010 Vi blir ikke enig..Hatt lyst å kalle opp etter min bestemor de siste 16 årene...men 3-4mnd før vår fødsel fikk min fetter en datter og de kalte henne akkurat dette.. så nå ønsker jeg dobbeltnavn, og han hater tanken på det..og vil at vi skal kalle henne det vi har hatt lyst til hele tiden
mamselise Skrevet 17. august 2010 #27 Skrevet 17. august 2010 Her blir det visst Nora etter favoritt grandtanten min( har mange søskenbarn som allerede har kallt opp etter besteforeldre og oldeforeldrene våre), og så falt gubben totalt for navnet første gang det ble foreslått. Tenkte ei stund på Indianna som mellomnavn etter oldemora hans, men siden vi har sånn dobbeletternavn med bindestrek, så holder det vel med et fornavn;-)
ingridmarie Skrevet 17. august 2010 #28 Skrevet 17. august 2010 Her er det også en liten Nora på veg Har villet bruke navnet siden vi ventet storebror for 5 år siden, og lysten er like stor nå, selv om mange liker det navnet. Tenker det er bare kjekt å få et navn som mange liker Dessuten har vi valgt et andre fornavn ,oppkalling av oldemor, men hemmeligt enda..siden vi har et kort etternavn på kun fire bokstaver.
Be Cool Skrevet 17. august 2010 #29 Skrevet 17. august 2010 Neida, vi er ikke i nærheten en gang, selv om noen navn står høyt oppe på lista. Heldigvis kommer ikke frøkna før i begynnelsen av november så vi har fortsatt tid. Noen favoritter er Stella, Helene og Sofia men aaaaaner ikke hvilket navn vi ender opp med, har sikkert 15 andre navn på lista som jeg vurderer som like fine som de nevnte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå