Gå til innhold

Navnvalg/jente-har dere bestemt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi synes det er kjempevanskelig denne gangen..

Det er så mange fine navn men vi venter til vi har sett henne:)

Hva skal barnet ditt hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som dere har vi ikke bestemt oss.. Venter jente nr. 2 og det var mye vanskeligere denne gangen! Sist gang valgte vi å oppkalle henne etter min farmor, men tilfeldigvis var akkurat det navnet på navnetoppen og det synes vi er litt kjedelig. Synes Nora er veldig fint, men også veldig vanlig og populært nå..

Skrevet

Ja vi teker også på Nora-nydelig navn men det er jo så mange som skal hete det:)

Skrevet

Vårt lille rusk skal hete Alida :) .....tror vi da....er åpne for å forandre det når vi ser henne hvis det ikke passer :)

Skrevet

Er ikke så lett nei. Har 18 jentenavn på listen nå, og samboer ønsker ikke å ta bort et eneste ett. Håper bare at jenta vil passe et av de alternativene vi ar da. Hehe. :)

Skrevet

Amalie har tulla i magen min hett siden leeenge før hun var kommet i ovnen t.o.m;)

Skrevet

Neeeei, vi sliter.... 5 uker til termin, så begynner å nærme seg- vil jo helst ha navnet klart før hun kommer! Har vel en 6-7 navn på lista nå, men ingen klar ener liksom, sånn som vi hadde sist. Da hadde vi navnet klart før UL, og kunne kalle henne det hele svangerskapet. Denne jenta er jo foreløpig navnløs, så blir bare kalt "babyen", "knøttet" osv. Kjedelig!!

Skrevet

Jenta mi i magen har fått navnet Emilie:=) Men fy så mange fine navn det er å velge mellom. Så det er ikke enkelt. Men siden jeg har ei datter fra før av som heter Thea, så syntes jeg det passet fint med Emilie og Thea ønsket også det navnet.

Skrevet

Vi hadde navnet klart; Charlotte... Men plutselig har vi blitt så usikre! Tenkt på Celine i det siste. Tror nok vi venter til ho kommer for å se:):) De to andre svangerskapa hadde e navna klare før de kom ut, så er litt uvant:P

Skrevet

Vi har endelig klart å bestemme oss. Lille frøkna skal hete Natalia Marie. Marie er oppkalling etter min mor og vil ikke blir brukt til hverdags.

Skrevet

Ariel skal våres jente hete :) :) jeg er ikke heeeelt vant med det enda.... men det blir nok det ;)

Skrevet

Her ser det ut til at vi ender på Ayanna :) Afrikansk navn som betyr vakker blomst.

Skal ha et norsk/europeisk navn i tillegg, men er rimelig blank der ennå :S

Fra før har jeg Charlotte Irèn, Helene og Malaika Louise. Malaika er og afrikansk, og betyr engel :)

Skrevet

Vi ender nok opp med Nora (som så mange andre). Er ikke så opptatt av at det er et populært navn ettersom det er oppkalling etter oldemor.

Skrevet

Vi heller mot navnet Live på lillejenta vår.. men vi må treffe henne for å se om det passer.

Andre navn vi har på listen er: Oda, Tora, Erica, Ronja og noen til.. men vi ender alltid opp med Live og et smil om munnen :)

Skrevet

Blir nok Louise på jenta i magen min.

Skrevet

Får aldri bestemt meg, hva syns dere, Tiana eller Alica????

Skrevet

vi har bestemt oss for Isabella :)

men nå gjenstår det å se om hun ser ut som en isabella da..... hehe :P termin om 8 og en halv uke...

Skrevet

Jenta mi skal hete Stella Alicia.. :)

Gjest poäng *fødeklar* :o)
Skrevet

Jeg har bestemt meg, men mannen har ikke, så får vel si at vi ikke har bestemt oss...;)

Skrevet

Her blir det nok en Celine:). har 2 andre navn og på lista, men det er det navnet som er favoritten.. Så de andre er mer backup itilfelle hun ikke er en Celine;).

Så dommen kommer når vi møter tulla:). 5 uker igjen ca:)

Skrevet

Her i gården blir vi ikke helt enig hehe =)

Jeg har sååååå lyst til å kalle henne for Thalia...men har han kanskje på gli...

Men synstes Isabella også er nydelig!

Skal ihvertfall ha et navn som slutter på A =)

Skrevet

Jenta i magen min heter Sarah :)

Skrevet

Her ligger det en liten jente som skal kalles opp etter min mormor, Else.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...