Gå til innhold

Erfaring med Maclaren Techno XT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vurderer å kjøpe sportstrillen Maclaren Techno XT til min gutt på snart 2 år. det er ikke mye han vil sitte i vogn lengre, men tenker bruke den primært til soving i barnehagen ol. Er det noen som har erfaring med denne? Eller er det evt andre små triller/vogner som er bedre? TFK'en han bruker i dag tenker jeg at lillesøster skal overta når hun dukker opp i november:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Har selv Maclaren Techno XLT, tror den er ganske lik, bare er litt større. Kjempebra vogn men ville aldri vurdert den som sovevogn. Bena henger jo utenfor. Greit en gang i blant men ikke som sovevogn i bgh syns jeg. Du får kjøpt billige sovevogner bl.a på finn.no

Som reisetrille/byvogn er den helt super!

Det er ikke mange vogner som er så lange som TFK. Så hvis gutten din er lang har han egentlig en perfekt vogn allerede...Men skjønner det blir vanskelig med en ny lillesøster. Maclaren vogner vår har forresten full liggestilling som kan være kjekt for nykommeren etterhvert.

Skrevet

Takk for svar:-)

Ja, han er lang.....og vi er veldig fornøyd med TFK'en:-)

Har skjønt at Maclaren kanskje ikke er den optimale sovevogn.....får sjekke litt mer....synes det er så mange å velge mellom...!

Tenkte det var unødvendig å kjøpe en TFK (eller tilsvarende) til, men får vel kanskje bare gjøre det.

Flere med erfaringer?

Skrevet

Elsker min Maclaren, men som hun over sier, er den optimal som by/reisetrille. Vi har hatt mye glede av den. Da snuppa var 7-8 mnd gammel dro vi på ferie med den og den har helt flat liggedel, så hun sov kjempe greit i den. Og den er lett og stabil.

Som barnehagevogn, nå som hun er 2.5 år og 90 cm, har vi en brukt Simo vogn. Romslig liggedel og lun kalesje. Vil på det varmeste anbefale den i barnehagen. Fikk den for ca 700 kr på finn.no og det er mye billigere enn maclaren;) Var heldig og fikk en som var lite slitt.

Da har vi også med god samvittighet hatt den stående i barnehagen over natten og er ikke redde for at den blir ødelagt.

Skrevet

Takk for svar:-)

Tror jeg har bestemt meg for at jeg ikke kjøper Maclaren allikevel....pga sovingen....men trenger jeg en reisetrille....er det stor mulighet at det blir den! ....men som du sier får jeg finne noe annet til sovevogn i barnehagen! Takk for tips om Simo....sikkert lurt å bruke finn.no....får se;-)

Skrevet

Gå inn på shoppemamma.com, der kan du finne liggelengder på sportsvogner:-) Bare et tips om du og har en lang toåring:-)

Annonse

Skrevet

Åja, den siden kjente jeg ikke til! Takk for tips:-) Har dog bestemt meg for at han skal få beholde sin TFK, som er stor og fin:-) Så blir det heller ny vogn til bebissen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...