Gå til innhold

Erfaring med Maclaren Techno XT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vurderer å kjøpe sportstrillen Maclaren Techno XT til min gutt på snart 2 år. det er ikke mye han vil sitte i vogn lengre, men tenker bruke den primært til soving i barnehagen ol. Er det noen som har erfaring med denne? Eller er det evt andre små triller/vogner som er bedre? TFK'en han bruker i dag tenker jeg at lillesøster skal overta når hun dukker opp i november:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt Techno XT siden mai ifjor og er kjempefornøyd. Har brukt den som reisetrille og korte trilleturer her hjemme. Den holder seg bra, lett å slå sammen og ungen sitter bra i den. Du skriver at du vil bruke den som sovevogn i bhg - den skulle jeg aldri gjort, Den er rett og slett ikke laget for den slags bruk, bena henger ned og du har ikke plass til saueskinn og sovepose... Skulle nok gå for en vanlig vogn hvor en 2 åring har godt med plass for soving, det er jo viktig at det er noenlunde komfortabel =)

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

men nå ble jeg veldig i tvil ang det med sovingen......hm....kanskje jeg må la han beholde den gode TFK'en sin.....og heller kjøpe en ny vogn til bebissen.....

Flere med erfaringer?

Skrevet

Enig med smurf08 - vogna er god til sitt bruk, men ikke til soving i bhg. Hvis du kjøper brukt må du også være obs på at en del barn i USA har fått kutt i fingrene i denne vogna. (auauau) Det er laget en sikkerthetsdings som skal forhindre at dette kan skje.

Skrevet

Takk for svar:-)

Har vel igrunn bestemt meg for at det ikke blir denne vognen allikevel....men aner ikke hvilken jeg skal kjøpe:-) Heldigvis noen uker til på meg...!

Tar gjerne i mot tips...

Skrevet

Hva med Emmaljunga Scooter 2.0? Vi kjøpte denne som barnehagevogn og den fungerer utmerket:) Det er ikke fullstendig liggestilling på den, men det synes jeg ikke gjør noe, for kid'en sover nå som bare det.

Skrevet

Takk for tips:-) Har dog bestemt meg for at han skal beholde sin store gode TFK, og kjøper en ny vogn til babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...