<3 Babyimagen<3 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 er på 3pp nå,har ikm til Lørdag(tror jeg) har syklus på 28 dager,og noen ganger 40 dager :/... Forrige mens (sorry detaljer)hadde jeg brun mens?aldri hatt det før,noen andre som har hatt det?men tima eggløsningen og håper att vi har fått det til nå! Mine symtomer er: Overfølsomme,vonde brystvorter,har nesten gått opp en bh str! stikkinger på høyre side,og øm livmor morgen kvalme (kastet opp igår morres) oppblåst mage (stakkars mannen min)hehe meeen har innbilt falsk svangerskap før jeg,så vi for vente og se,har avtale med meg selv om å IKKE teste før den 25,(apoteket tjener rått på meg når det gjelder disse testene) Flere som har ikm til lørdag??symtomer??
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Har IKM fredag/lørdag. Symptomer: Mensenmurringer. Vonde og tyngre bryst. Hvit utflod som til tider lukter søtt. Litt bekkensmerter. Tett i nesa. Slim i halsen. Veldig varm. Irritabel og følsom (gråt i går for ikke noe) Svak rosa strek i går kveld på billig strimmel test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå