Gå til innhold

Utrogestan, skal man ligge eller være i bevegelse når de er satt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det spiller noen rolle. Jeg fikk forøvrig masse flytende utflod av de, særlig når jeg var i bevegelse .... nesten så jeg begynte å lure om jeg hadde blitt inkontinens .... men det gikk over når jeg sluttet med kulene :-) En annen ting - fant ut at kulene delvis ble "klemt" ut igjen hvis jeg måtte på do (dvs. mer enn å tisse) rett etter at jeg hadde satt de. Satte da en ekstra for å være sikker.

Jeg har vært både i bevegelse og lagt meg litt nedpå i dag.. Det kommer jo en del ut uansett, nesten så man ikke skulle tro at kroppen tar til seg noen ting.. Men, den gjør jo det.. Stapper de så langt opp jeg får de, så får vi satse på at det er nok.. Hehe... Liker uansett denne bedre enn Crinone:-)

Hehe:-) Jeg fikk ikke noe beskjed om å holde meg i ro. Fant ut at det lureste var å ikke gå på do før minst 2-3 timer etter de var satt, ellers kom det meste ut igjen. Renner litt av den ja, så man føler man har litt lekkasjeproblemer. Går mye truseinnlegg på dette. Gikk over på crinone i dag. Var ikke så ille som jeg trodde, men mye enklere og mye mindre søppel med kulene. Brukte du crinone 2 gang pr dag?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...