August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hei er det normalt at babyen sparker noe heilt villt? er 40+4 å har aldri kjent så masse spark! det holder på i et sett! blir nesten litt redd..
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 vet ikke om det er normalt. trodde vel de ble roligere når det nærmer seg termin... Alt er sikkert greit så lenge det er liv der inne, hadde vært værre om det hadde vært motsatt. Kanskje den lille bare er utålmodig og vil ut i den store verden? Satser på at h*n kommer snart da
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 ja håper ikke det er noe galt.. ho har bare aldri sparka såå masse før:S så var så rart.. å jeg har ikke peiling! pleier å være ops på lite liv men akkurat nå di siste timene har det vært ekstremt masse:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Har hørt at alt liv skal tolkes som positivt men skjønner du reagerer siden det ikke pleier å være sånn. Mi får av og til helt maur i rompa der inne, og hamrer løs i en evighet i fullt tempo.. det pleier hun ikke å gjøre. Men aaaaav og til skjer det.. og jeg kan ikke nekte for at jeg av og til lurer på hva det er som foregår. Men har som sagt hørt at det skal være bare positivt. Klem
A.S Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Ja, det har vært det samme her.. to uker på overtid (ul-termin) og 5 dager på mens-termin.. H*n har holdt på i utrolig tempo over lang tid, i 2 uker nå, så tror det er normalt. Det er en del av modninga tror jeg, for det er jo barnet som skal tøye åpninga. Kjennes godt hver eneste bevegelse, så det kan bli litt heftig innomellom..
vbu Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Blir bare mer og mer liv hos meg (noen få dager på overtid). Føles som ungen prøver å bryte seg ut . Prøver å se på det som bra tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå