Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått p p-pillen i over 7 år, sluttet på pillen for 6 1\2 uker siden og fremdeles ikke fått menstuasjon, er dette normalt? Hvor lenge gikk det før før dere fikk mens etter p-pille slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Dette kan variere veldig fra person til person. Jeg har selv ikke opplevd at det har tatt så lang tid, men jeg har en søster som ventet i to måneder før den kom. Jeg hadde alikevel tatt en g-test for sikkerhets skyld, EL kommer før mens :) Men det har du kanskje alt gjort....

Lykke til!

Skrevet

Hei! Takk for raskt svar, er litt nervøs for at ting ikke er helt som det skal... Jeg er ganske ny i "gamet" i tillegg til at jeg er utålmodig og vil at alt skal klaffe med en gang:p

Hva er en g-test? Som sagt er jeg ganske ny i dette.... Jeg har ikke satt meg inn i dette med eggløsningstester, siden vi såvidt er på prøvestadiet. Men det er kanskje noe som jeg bør vurdere å kjøpe inn?

Skrevet

Jeg gikk på p.sprøyten sammenhengende i over 7 år, hadde ikke mensen i det hele tatt.

Tok ca 6 - 7 mnd før jeg fikk mensen tilbake.

Legen sa at det kunne ta alt i fra 6 mnd - til 2 år før alt var ute av kroppen og det var muligheter for å bli gravid....

Skrevet

Oi, så lenge. Krysser fingrene for at det ikke tar så lang tid:p Hadde veldig uregelmessig mens før jeg begynte på p-pillen også så det er kanskje ikke så merkelig at det tar litt tid.

Skrevet

jeg gikk på p-piller i over 10 år sammenhengende og fikk mensen igjen med en gang. (sluttet på dem for 1,5 år siden, ville ikke dytter hormoner i kroppen min mer + at da ville alt være "klart" til babylaging når den tid kom)

Som over her, det varierer veldig fra person til person, så det kan hende du må smøre deg med litt tålmodighet. Håper den kommer fort! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...