iok med sønn <3 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Ja, nå er jeg ikke lei meg for at jeg har gått over tiden...Jeg bor nemlig på nordvest landet, og her har ikke vært noe bra sommer, men i dag var det bare sykt bra, og jeg var ENDELIG klar for enb svømmetur Må nemlig ha over 20 grader for at jeg skal kunne bade (i lufta altså) og jeg er ganske kresen på vannet også... Men jeg rakk å bade, svømte MYE! Det var superdeilig, og jeg er godt fornøyd med dagen :)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hehe! Så morsomt! Hva med bassengbading, har av en eller annen grunn fått så lyst til å bade litt jeg også...er det noen restriksjoner på det? Mht bakterier og sånn tenker jeg?
A.S Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Det heter vel det at hvis slimproppen er gått så er det fare for at du kan få bakterier og infeksjoner inni der. Ikke helt 100% sikker, men tror det var slik.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Min JM sier at så lenge vannet ikke har gått så er det ikke farlig. Har ikke noe å si at slimproppen har gått for det er uansett tett der det må være tett så lenge vannet er på plass
iok med sønn <3 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2010 Bare å bade sa JM, for hodet er jo festa, så da er det ikke noe stress i verken sjø eller baseng... Men jeg måtte jo ha sjø da... Hehe... Å magen er virkelig en liten flytebrygge...hihi... veldig gøy Så jeg regner med lillegutt hadde en plan for meg at jeg går over så jeg fikk bada <3 hihi... superdeilig å bevege seg på den måten :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå