Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=23850705
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Ha ha ha, du kødder nå? Det var da bare en seng med et klaffbord på kortsiden og en stang med et laken på. "Kul sjørøverseng, nesten som Sorte Dame" var vel en liiiiiiten tanke overdrevet. Men livlig fantasi har du.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Hehehe, nå fikk jeg skikkelig latterkrampe...på tide å legge seg. Huff, den var hjemmesnekra, ja:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Heheh huff, slemt å le da!! Du har vært kjempe flink HI! Syns den var fin jeg:) Gutten min på 3 hadde elsket den! Han trenger ikke en "sorte dame" seng til 5000 kr for å leke at han ligger i "sorte dame".
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Hihihi, tror nok ikke det er HI som har laget den....Regner med at det var ironisk ment. Gud, jeg ler så jeg griner her.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Den var absolutt ok den, fin for en gutt som liker sjørøvere, men hadde nok ventet meg en noe mer spennende seng til den overskriften.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Tror nok ikke den er hjemmesnekret, men at den er nesten som den Sorte Dame var vel kanskje litt i overkant. Forøvrig kunne jeg godt ha kjøpt den sengen om jeg hadde hatt et sjørøver-barn :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Den er nok helt sikkert hjemmesnekret:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Da er den hjemmesnekret av en møbelsnekker i så fall.Se litt nøyere på bildene,så ser du at det ikke er en vanlig seng som har blitt pyntet på.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Huff, man trenger ikke være møbelsnekker for å snekre sammen det makkverket der. Kjenner flere hobbysnekkere som hadde klart bedre. Onkelen min er møbelsnekker og har laget noen fantastiske møbler. Dette er en helt vanlig "bonde"seng av nyere type for barn som det er limt på klistremerker på, montert på en klaff fra et klaffebord el. og festet en stang. Har sett flere sjørøversenger som er utrolig forsegjorte. Dette er bare en vanlig furuseng som er "pyntet" litt på. Talentløst. Men veldig morsomt. Møbelsnekker, du liksom....hahahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå