Gjest Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Testa positivt for snart en uke siden, negativt i mellomtide, og idag en svak positiv, ikke noe tegn til IKM...? Skal ta blodprøve hos legen for å få fastslått om det er hcg i blodet...
monca*84*j12 Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 åå så spennende... Håper det ordner seg for deg! Lykke til
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Tror du er gravid.. En kan fint få neg tester selv om en er gravid. Sjeldent en får positiv om en ikke er gravid.. Håper på det beste for deg.
Gjest Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Takk, legen snakket om falsk positiv idag og virket ikke å tro meg noe særlig da jeg fortalte om positive testen jeg fikk, skulle egentlig ta blodprøve i morgen men så synes han jeg kunne likegodt vente en uke til.... *Sukk!*
prøverigjen:) Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Hvis det er strek der og testen ikke har ligget lengre enn tidsfristen så er du nok gravid;) De kan være litt forskjellige selv de samme testene har jeg lest i følsomhet for hcg´en...det kan være grunn til pos, så neg, så pos,,,hvis du har testet veldig tidlig,,,lykke til krysser fingere!!!
Gjest Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Den første testen kom opp med engang og streken var synlig før kontrollstreken, om dere skjønner hehe;)... Svak dagen etterpå og negative (4stk) dagene etterpå.. Men så plutselig har jeg svak positiv igjen en uke senere, samt negativ samme dagen.. Noen som vet om Quick response gir falske postivie?
Gjest Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Glemte å skrive at urinprøven hos legen var negativ:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå