Gå til innhold

symptomer i rugetiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

sabria isabella

Jeg har en sønn fra før som kom sommeren 09 ved hjelp av icsi.

Så har gjort dette her en del ganger, men alikevel føler jeg meg helt blank. Hver gang er forskjellig.

Hadde hodepine i hele går jeg også....

Huff nei nå får jeg trua på at det kan være noe....... å da blir jeg mere skuffa vis det ikke blir noe.... ikke lurt å skrive her inne:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ta en test da, Levine (med mindre du har tatt hcg støtte underveis ;-))!

klem testomanen

Skrevet

Hei!

Jeg er 14 uker på vei nå, og det eneste symptomet jeg synes var annerledes denne gangen enn ved tidligere, negative forsøk (som vel og merke var insemineringsforsøk, både med og uten hormoner), var at det kom synlige blodårer på brystene etter en god ukes tid. De ble også større, men de var aldri spesielt ømme. Ellers var alle andre symtomer som ved kommende mens, eller et resultat av selve behandlingen. feks oppblåst mage i en ukes tid etter uttaket.

Vi testet forresten svakt positivt på kvelden 11 dager etter uttak / 9 dager etter innsett.

Håper du er gravid - lykke til!

Skrevet

Hei jenter

Jeg satte inn to egg 11.august og skal teste onsdag.. Er på rugedag 10 og for meg er dette en kritisk dag. Alle gangene jeg har satt inn fersk egg og ikke blitt gravid(3 ganger), har jeg begynt å blø på dag ti... Så nå er d bare å knipe sammen å håpe den holder seg unna. Har mest lyst til å bare sove meg gjennom hele helga;( Av symptomer så kjennes d til tider ut som mensmurringer, og jeg føler meg oppblåst/stram fra skambebet og oppover mot egglederene. Kjenner ikke noe i brystene. Når jeg tidligere har testet psitivt(mistet to ganger, har ei jente på 3 år) har symptomene vært veldig forskjellig. Fra ingenting til mye...Så helt umulig å forholde seg til...Så er det noe med at vi går å kjenner etter hele tiden og da er d utrolig hva man kjenner...ha ha

Når jeg ble gravid med datteren min merket jeg dt med at jeg måtte opp på natta flere ganger å tisse. D var helt sykt så da følte jeg meg rimelig sikker. D blåe krysset kom da fram nesten før jeg tisset på pinnen...

uff nei, vi må nok bare smøre oss med tolmodighet!

Masse lykke til med ruging og testing a

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii,da har æ akkurat vært ned på badet for å sette crinone å da var d blod på pinneen når jeg tok den ut,faan!!!! Ja ja,dette var siste forsøk regner med vi blir en familie på tre. Men for all del, jeg er evig takknemlig for det vi har fått!! Av 11 innsettninger er resultatet ett barn, vi har vel vært utrolig heldige som fikk d til h 06.

Men trist trist læll no...

Skrevet

Jeg tok en test i dag å den viste svak positiv:):):)

Håper jeg er gravid...... Tar en ny til tirsdag:)

Har aldri vært tegn til dette før når jeg ikke har vært gravid, så det er et lite håp....:):)

Kan være svakt for di jeg bare er på rugedag 11, og fryste egg bruker gjerne lengere tid på å utvikle seg i starten.....

Krysser fingrene for dere andre også........

Er så spent..!!

Skrevet

Uff... Håper det ikke blir mer ut av det..

Sender deg varme tanker og krysser fingrene:-)

Skrevet

Hei Jenter,

Jeg er på rugedag 11 i dag.

Har ikke hatt noen symptomer annet enn at jeg har vært litt kvalm noen ganger i går!! Jeg fikk 2 gode egg 12. august! Jeg skal teste på onsdag!!

Hvordan går det med deg Levine? og med deg Sabria Isabella?

Klem til alle og lykke til!!

Skrevet

Sofia Isabella

Hei tok en test i går på rugedag 11 å den var svak positiv..

Å da måtte jeg selvfølgelig ta en i dag også, klarte ikke å vente til tirsdag..

DEN ER POSITIV...

JEG ER FAKTISK GRAVID....

Lykke til til deg også:)

Skrevet

gratulerer levine:-))

og sofia isabella:-))

jeg er på rugedag 11 i dag og livredd egentlig for jeg tok en test i går på dag 10 som var negativ.men selvfølgelig er jo det egentlig tidlig,der er jo en grunn til at vi får en dato.men jeg håper det går bedre neste gang jeg tester.hadde utrolig mye murring og sånn i går det mange kaller for mensensmerter men jeg har aldri slike plager til vanlig når jeg får mensen,bare litt liksom.

Skrevet

Krysser fingrene for deg sabria isabella.

Å takk så mye:)

Skrevet

hei levine og takk for det:-))

har du hatt noe symptomer som murring og ofte tissing?

jeg er jo på dag 11 i dag og har aldri tisset så ofte før.hadde murringer i går og i dag nesten som om mensen kommer.men til vanlig har jeg ikke så sterke mens symptomer.

Skrevet

ja da er jeg på rugedag 12 og har testet negativ,så jeg har nok ikke klart det denne gang.har testdag i morgen da men er så seint at jeg burfde vel få positiv nå om det var noe.

Skrevet

sabria isabella

Det er alltid et håp.

Murring har jeg hatt lite av denne gangen, å først i går merket jeg noe med tissinga+ utflod.

lykke til i mårra

tenker på deg klem

Skrevet

Dem sier jo at bare ca 80% av alle gravide tester positivt dagen før testdag :) Ikke alle som har høy nok HCG dagen før dagen :)

Så alt håp er ikke ute enda, Sabria Isabella :)

Og gratulerer til Levine! For en fantastisk følelse det må være :)

Selv er jeg på rugedag 5 :) Dagene går ganske sakte av gårde, men har hatt ferie til i dag, så regner med at dagene suser litt fortere avgårde nå som hverdagen er på plass igjen :)

Skrevet

takk levine og RTprøver:-)

jeg tenker jeg venter til onsdag med test da jeg leser utrolig mange som tester positiv seinere.jeg har heller ikke lenger følesen av at mensen kommer.merkelig som kroppen kan tulle i denne tiden.ja jeg krysser alt jeg har her for at det skal ende bra.

ingenting skulle vere i veien for at det skulle gå bra egentlig,jeg har tre barn fra før som jeg har fått uten ivf og alt var vist så bra med både egg og livmor,men der er vel og litt opp til tilfeldighetene om de fester seg eller ikke.

Skrevet

Er på rugedag 7 dag. Vondtene i puppene forsvant så og si i går, hvilket jeg tolker som at eggløsningssprøyten er ute av kroppen (opplevd akkurat det samme ved hvert forsøk).. Har fortsatt noen murringer nederst i magen, "hetetokter" og har vært utrolig trøtt i går og i dag.. I går relaterte jeg trøttheten til at jeg har jobbet nattevakter i helgen, men i dag har jeg hatt fri og slappet av og sovet, allikevel er jeg "sår i øya"... Men, Utrogestanen spiller nok også inn, så vil ikke tolke dette som noe symptom..

Krysser fingrene for oss alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...