Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Kjenner at jeg har utrolig lyst å svi av en test i morgen. men jeg har bare en test med meg. og vi er på ferie hos familien til sambo. så føler ikke for å gå på apoteket for å kjøpe ny til å teste med senere i uka. Det er ei lita bygd så alle kjenner egentlig alle her. =P så alle vil jo vite at jeg har kjøpt den. men får vel kanskje snike meg inn ha med veska og snike meg ut (skal selvfølgelig betale da) Hvis jeg har 23 dagers syklus så har jeg IKM i morgen. hvis ikke så er IKM en eller annen gang før søndag. Syklus er som regel på 28, 26 eller 23 dager. Flere som er klåfingra og svir av for tidlig eller vil svi av tidlig. Har en del symptomer. Øm og støl mage. utrolig sulten og spiser mye. kvalm. (ble bilsyk i går og jeg har aldri i hele mitt liv blitt bilsyk. Hilsen UTÅLMODIG!! =P
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hehehe kjenner følelsen!! Du har jo to valg da. Enten teste og så evt kjøpe nye. Eller vente. Hadde nok tatt med flere tester før jeg dro jeg da. Kommer nok til å svi endel tester ja.. Lykke til )
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Blæ, jeg vil teste nå og kjøpe ny. men vi er på ferie i ei lita bygd så alle vil vite det hvis jeg kjøper en test haha=P føler for å holde en evt graviditet litt hemmelig til 12 uke:p skulle lett svidd av en test hver dag denne uka =O =P
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Hehehe skjønner ) Valgets kvaler det der... Må få høre hva du valgte da! Om du skal teste med den ene du har må du ta det på morgenurin da. Sånn at du har mest mulig hcg om og hvis og at...
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2010 er ganske sikker på at jeg svir av en i morgen XD har en rar følelse i magen. føler at jeg har hatt hard magetrening i flere dager nå. kjennes ut som om jeg har den gangsperren i magen. og puppene står rett ut og er harde =O mn jajeg skal prøve å huske å skrive om jeg tester i morgen spennede
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Lykke til!! Er såå spennende og nervepirrende
prøverigjen:) Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 De skal ha taushetsplikt de som jobber på apoteket....host host.... Skjønner godt at du vil teste i vei;) Håper du finner en måte å få handlet på apoteket hvis du trenger, men kan jo være testen i morgen holder;) Lykke til!!!
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2010 jo men alikevel, jeg tenker hvis noen som kjenner oss også er på apotket og handler og de ser hva jeg handler men men får vel kansje ta en tur på apoteket =P lengter etter å teste =SS
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2010 jo men alikevel, jeg tenker hvis noen som kjenner oss også er på apotket og handler og de ser hva jeg handler men men får vel kansje ta en tur på apoteket =P lengter etter å teste =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå