Nivea30 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Mine sykluser varierer alt mellom 28 og 35 dager. Litt irriterende, for jeg vet jo ikke når ikm er (orker ikke styret med å teste etter el). Er det ikke vanlig at syklusene varierer med et par dager, eller har dere andre dønn nøyaktige sykluser på 28 dager hver mnd?
White*Angel Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hadde det før, men siden okt i fjor har jeg hatt en syklus mellom 40-50 dager.
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Jeg har stort sett 25-26 dagers syklus, men en og annen gang er den lengre. forige mnd var den på 31 dager. Helt unormalt for meg. Men tror nok ikke det er noen som ikke opplever litt variasjon..
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg lurer på det samme. jeg har aldri hatt kortere enn 23 dager eller lengre enn 30 dager. Så det varierer litt hver måned. varierer som regel med 2 dager hver måned. hvis du sjønner. så tror det er ganske normalt. hvis jeg har 23 dagers syklus så har jeg IKM i morgen ^^ lyst å teste men har bare en igjen.. hvis jeg har lang syklus IKM før søndagen=)
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Jeg har akkurat som deg, det varierer fra 28-35 dager. Litt kjedelig nå som vi prøver, vet jo aldri helt når og hvor på en måte :-) Tok en test på lørdag (dag 29) den var negativ. Så har vel bare lang syklus denne gang da:( Dag 31 nå, snart 32 og fortsatt ikke noe IKM.... Får teste på nytt på dag 35 viss den ikke er kommet til da
Nivea30 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2010 Vet akkurat hvor irriterende det er, ja! Merker du noe tegn eller?
Løvemor77 Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde helt nøyaktige sykluser helt til den måneden jeg ble gravid. Den tiden vi forsøkte, var vi selvsagt ekstra ivrige i tiden rundt el, men uten suksess. Da vi bestemte oss for å vente noen måneder med å bli gravide, forandret syklusen min seg plutselig til en 35-dagers og så traff vi blink gitt. Uberegnelige greier, hehe.
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Det er kjeeedelig ja... Har masse tegn ja, he he, men de er sikker bare innbillt vet du Har følt mensen har vært rett rundt hjørnet i mange dager nå, fryser masse, utrolig sliten og trøtt, tisser masse osv. Er jo utrolig hva den psyken kan gjøre he he... Er min første pp, forrige gang brukte vi 6-7 pp, så tviler stert på at det sitter på første forsøk
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Nå er jeg i pp2 etter pilleslutt, og forrige syklus var på 38 dager. Sist gang hadde jeg 5 sykluser før jeg ble gravid på 30 til 42 dager! Så nei, ikke veldig stabile...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå