Gå til innhold

Symptomtråd for oss med IKM i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så på bildet og for meg er den positiv =))) Det fortjener du virkelig!!

Tenk om vi kunne fulgt hverandre hele veien i 8+mnd =) Å drømme drømme. ja det er lov det ass. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen nye symptomer idag, jenter??

Jeg synes jeg kjenner stadig rumling nede på høyre side...men neimen om jeg vet!

Holder iallefall motet oppe!!! :-)

Skrevet

Ømme pupper og småkvalm i dag.. Oppblåst i magen fremdeles, akkurat som om jeg er litt forstoppet. (Er ikke det ass, men det føles sånn) Springer på do i ett sett.

Skrevet

IKM 24.august. Symptomer: Pottetett forkjøla, vondt på ulike steder i magen, ikke matlyst, skjelven og det svartner for meg når jeg reiser meg, luft i magen, oppblåst mage, tisser kanskje litt mer enn vanlig, småkvalm i ny og ne, energiløs, IRRITABEL, av og til murringer. Er jeg ikke gravid nå, så gir jeg meg ende over...

Skrevet

Jeg klarte jo ikke å dy meg, og testet med min siste billigstrimmel som jeg hadde liggende. Har jo ikke IKM før på torsdag, så er jo bare tull å teste så tidlig. Men, det kom opp en svak rosa strek... Regner med det er en sånn skyggestrek som alle snakker om. Har ikke akkurat så mange symptomer å skryte av heller.

Skrevet

Tja. Jeg forvneter mens (eller ikke?!;) enten i DAG lørdag 21/8 eller onsdag 25/8. Ingen mens så langt. Null stress om den dukker opp. Har 2 barn fra før :) Men vi er litt sånn, skal/skal ikke;)

Symptomer: oppblåst, noe murringer. Tyngdefølelse. Som om mensen dukker opp. Mere sulten enn før kanskje...? Jeg spiser mere enn vanlig denne uka. Det behøver jo ikke bety så mye men.. Jo, og TRØTT! Trøtt, trøttesen.

(Det sleit jeg skikkkkelig med på 1.mann).

Vel, jeg gidder ikke teste før mandag/tirsdag evnt ;) Spennende er det hvertfall! Kommer TR, kommer den ikke....? Nei, *get-out-of-here*;) ;)

Skrevet

Ja nå er det ikke lenge til vi alle går inn i en superspennende uke!

Magefølelsen min nå er at jeg er gravid, men tør nå absolutt ikke stole på den. Magen føles stram om jeg kan beskrive det sånn. Får skikkelig strekk i magen når jeg hoster. Er blitt litt tett i nesen. Murringer i ryggen og skikkelig hissigpropp. Puppene virker også tunge og er litt øm. Mye som er kommet no de siste dagene. Får bare håpe at det er noe i det.

Masse lykke til til alle i uken som kommer. Måtte det bli mange positive tester :o)

Skrevet

Hei:)

Ny her. Eller ihvertfall ny på forøk nr 2. Har ei jente på 2 fra før.

Kjente meg så voldsomt igjen i Petrine 4.pp når det gjelder den hostinga. Er nesten litt redd for å hoste jeg for det stikker sånn. Ellers har jeg murringer av og på.

Har forresten forventet ikm rundt lør uke 34 så leeeenge igjen!

Skrevet

Hei :) Koselig at vi er flere :)

Spennende å se hvilken symptomer vi alle har. Jeg skal ta en test i morgen... Selv om jeg ikke tror den gir utslag hehehe. Kommer til å teste hver dag fremover nå..

Skrevet

Hallo hallo:)

Må bare meddele at jeg ikke er så positiv i dag. Alle disse symptomene har plutselig forsvunnet!! Følte jeg hadde noe på gang med murringer og kvalme....men nå....? hmmmm

Håper det kommer tilbake;) Men men. Får bare tenke at mange ikke har noen symptomer så tidlig.Er jo 6 dager igjen til ikm.

Forresten....hvis egget slipper nå. Får jeg mensen nå da? før tida? er ikke helt inni alt dette siden dette er første måneden vi har prøvd skikkelig på nr 2.

Skrevet

Blei innlegget mitt registrert? tråden rykket ikke opp til toppen etterpå.....

Skrevet

Hei dere...

tok en test på fredag. Selvfølgelig negativ, klarte bare ikke å vente.

Kom en aldri så liten blodstripe på papiret etter å ha tisset...

Har ingen symptomer altså. Vi får vel bare vente litt til.

Men jeg stygt redd for at TR kommer i løpet av et par dager, siden jeg hadde denne lille tynne blodstripen her om dagen og heller ikke føler meg gravid.

Tror jeg skal ta meg en tur til gyn igjen jeg....Sukk

Hvis ikke det går veien denne pp mener jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...