Gjest Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 No er det kun 1veke igjen til veke 34, så då lurer eg på: Kva seier magefølelsen? Noken som har fått noken symptom endå? Har ikkje IKM før i midten av veke 34, så om det er ein spire i magen, så vil nok ikkje symptoma dukke opp før seinare. Er trøtt, men trur det kjeme av andre årsaker. Men har ein rar følelse eg ikkje klarar å forklare, usikker på kva den kan bety.
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Tja hva sier magefølelsen.... Vet ikke, men håpet er der. =) Er nok ikke noen symptom ennå, men kjenner jo etter hele tiden. I dag var det som bobler i siden på magen, men det er sikkert ikke noe. bare jeg som tenkte at det er egget som "reiser" mot livmoren hehehe. Sykt, ja jeg vet, men en tenker mye rart )
Dreasi:) Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Hei! Syns magefølelesen sier positiv hver mnd:p Denne gangen har jeg et litt større håp da.. Har gått på bidronnonggele og begynte på wildyam idag! Håper det er det som skal til;) Får bare vente og se Er nok litt tidlig med symptom jakt enda, men kjenner etter om noe er anderledes hveer dag;) Lykke til jenter!
Dreasi:) Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Er livredd for at jeg begynte med wild yam for tidlig da, og hindrer eggløsning, men hadde positiv ELtest fredagskveld, så jeg håper jeg ventet lenge nok:p Har kjempe såre brystvorter og litt stikkninger nederst i magen, noe jeg alltid har etter EL... Blir jo egentlig gal av det, tror jo jeg er gravid hver gang:p Hørt sa mye positivt om bidro og wildyam, så jeg håper det virker i riktig retning for meg også Håper testene lyser positivt mot oss neste uke:D
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Har IKM 24. aug, og dette er 3 pp. Forrige måned hadde jeg ingen spesiell magefølelse, men denne gangen er den god:) Man kjenner jo etter hver minste ting som kan tyde på noe, men av det jeg har merket hittil har vært: forkjølelsessymptomer, øm og støl mage, veldig stikninger på høyre side av magen nederst, ekstremt vondt i magen ved høyt stress og er veldig tørst! Man får bare håpe...er fristet til å teste hver eneste morgen, men det ville jo vært usannsynlig at testen kunne vise positivt så tidlig!?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 OG for å ikke glemme, LUFT I MAGEN!! Kjære vene, går som ei oppblåst gås!
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Luft i magen og vondt på høyre side i magen har jeg også.. Om det er ett tegn eller hva er ikke godt å si...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Og en del hvit-gul utflod (sorry detaljer) kommer det også...vet ikke hva det betyr?
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Magefølelsen er litt bedre i dag I går kveld var jeg øm i mangen og fikk vondt i ene hoften. Litt stikkingmurring i korsryggen... Ellers ikke noe nytt da.. Åååå måtte denne uken gå FORT!
Gjest Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Magefølelsen er i grunnen god i dag, så håpar eg ikkje lurer meg sjølv. Fikk forsterka ein sånn ubeskriveleg følelse eg har, etter sengekosen i går, og kjente den litt igjen frå då eg skjønte eg var gravid med nr.1. Håpar det er eit teikn på graviditet med nr.2;) (nytt symptom til symptomlistene som florerar? Rar følelse etter orgasme, haha:P) I tillegg til trøttheit har eg humørsvingingar, men det har eg hatt i heile sommar, så det tells ikkje *blæh!* Håpar billigstrimlane kjem i posten i dag...*utolmodig* Men i dag kjeme eg nok til å klare å IKKJE tenke på ein ev.graviditet, for småen har fått lus, JIPPI! *blæh* Så då blir det storvask og lusekur på heile huset vil eg tru...
Gjest Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Å, ja, kan vel ta med rar soving siste dagane. Legger meg tidleg fordi eg er stuptrøtt, men får ikkje sove. Drøymer mykje sprøtt (haha, drøymte at eg hadde mjelkespreng ei natt:P). Sover veldig lett. Og blir støl (kan kome av trening, men meinar eg vart det sjølv om eg ikkje har trent.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 Hører til i denne uka jeg visst!! Ikm om en ukes tid, rundt 24-25 august. Ingen drastisk økning på temp, men den er normal post-el-temp og puppene er skitømme, så eggløsning har jeg hatt! Hehe...stoler på puppa (er jo ellers ALDRI øm i puppene enn etter el!!) Symptomer? Nei det har jeg ikke fått tid å tenke over engang..trodde ikke jeg hadde hatt eggløsning en gang denne måneden, men syns da puppene var så rare. Hehe.. Men blir vel bittelitt symptomjaging i løpet av den neste uka, ja! Normal pms for meg er vonde pupper, mer blodårer rundt dem, øm og stikking i magen, kvalme og svimmelhet og sint og sur.. Er ikke så lett å finne noe graviditetssymptomer inni den mølja der, uansett :|
Gjest Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 I dag smakte lunsjen rart, med uggen ettersmak. Trudde først det kom av tannpussen ei stund før, heilt fram til middagen smakte på same måten. Dette har eg ikkje opplevd før, anna enn då eg akkurat hadde fjerne mandlane på ungdomsskulen:P Eg tar det som eit positivt teikn;)
Gjest Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 I stad fikk eg stikking på høgre side nederst på magen. Ellers har den ekkle smaken i munnen blitt meir markant, håpar det gir seg snart, for det er så ekkelt å ete. Andre som har fått noke meir eller tydeligare symtpom? Eller der det lite som merkar seg ut?
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 Egentlig ikke så mye nytt her... Hatt litt stikkinger i magen og i puppene i dag. Kjenner jo etter absolutt alt! Hehehe Håper symptomene tar seg opp mot slutten av uka
♡ Jersey ♡ Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Hmmm... Magefølelsen er så som så! Tror ikke det går så lett denne gangen som sist og er redd for at stress kan stoppe hele greia! Når det er sagt så har jeg også kjent stikk nederst på Høyre side i magen. Var dagen etter eggløsning og en gang senere også. Trodde først det var eggløsning som var litt forsinket, men kanskje-kanskje??? Det er jo lov å håpe?!:-) Flere som er redde for å håpe?? Jeg har Ikm 29/8
Gjest Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Er redd for å håpe ja, for om resultatet ikkje står til forhåpningane så veit eg at eg blir så ufattelig trist og lei. Men det rare er at eg har ein følelse av at eg er gravid med jente, noko som i grunnen berre høyrest usannsynleg ut..Er jo ei heil veke til IKM...jaja, den som ventar får sjå. Eg får belage meg på nedtur.
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. august 2010 #19 Skrevet 18. august 2010 Er absolutt lov å håpe og det må vi jo også Tror virkelig at dette er mnd det skal skje på, men prøver å forholde meg rolig. Jada det er så enkelt at, NOT hehehe =) Ikm 27 her..
Elviraen Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 jeg er øm i magen og oppblåst, sånn at jeg ikke får til holde den inn en gang!? det er litt kjedli, i allefall hvis jeg ikke er gravid, føler meg som en blubbe på magen!! Er det fordi jeg er grevid er det heeelt i orden å være litt blubbe!! Ellers har jeg noen ekkle sting/ilinger neover til "hullet" /skjeden!?? trodde ikke det skulle vøre et tegn, og i såfall, hva kan DET komme av?? har IKM 24 eller noe... har bare 2-3 grvtester, så må nok vente til mandag med å ta den!? huff... tiden går ikke fort, men må innrømme jeg er mindre stressa denne gangen enn sist!? dette er 2.pp, så kanskje derfor... eller fordi jeg er gravid? nei overtroisk blir man i allefall!!! Krysser fingre for at alle for sitt maibarn!!! Når skal dere teste? noen får vel positiv test dagen før ikm, og kanskje tidligere, men de fleste får vel positiv først etter!? hvordan er denne skalaen med produksjon av hcg?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. august 2010 #21 Skrevet 19. august 2010 Hvordan står det til med damene her i dag da?? Noen nye symptomer? *eeelsker å lese symptomtråder!!* Jeg vet ingenting nå...altså.. Tempen dip'et i går, fremdeles nede i dag!, og puppene er ikke så ømme lengre...hadde jeg ikke eggløsning likevel??? Eller er det en saftig festedip? :-| Alltid skal jeg være så forvirra over et eller annet!! *klask* Har én liten, ussel test liggende..så jeg sparer på den for harde livet! Hehe. 8-10 dpo i dag.. mensen ventest om 2-4 dager..dersom jeg har hatt eggløsningen da! Det vil bare morgendagens temp vise....herregud jeg gruer meg! Elviraen: Sånne stikkinger i "dåsa" får jeg og av og til..for min del tror jeg det er nerver som er litt i klem av en eller annen grunn...eller bare en muskel som aper seg... Hehe..nå gav jeg deg egentlig ikke svar i det hele tatt jeg da men. Haha! Har opplevd det selv, uavhengig i syklus.
Marihøna84 Skrevet 19. august 2010 #22 Skrevet 19. august 2010 Har IKM helt i slutten i uke 34, og leter febrilsk etter symptomer. Vet det er tidlig, men klarer ikke å la være! Dette er 4. PP, så kjenner jeg begynner å stresse litt. 3.PP med bidronninggele og WildJam. Nå har jeg hatt ømme pupper et par-tre dager. Før har jeg hatt ømme brystvorter etter EL, men dette synes jeg er annerledes. I går hadde jeg også murringer i korsryggen og hoftene, men har ikke kjent noe til det i dag. Pleier som regel å få mensmurringer veldig tidlig etter EL, så føler meg fort premenstruell. Murringene har glimret med sitt fravær enda denne PP, så håper det kan være et positivt tegn.
♡ Jersey ♡ Skrevet 19. august 2010 #23 Skrevet 19. august 2010 Idag har jeg hatt "hetetokter"! Riktignok forkjølet, men vært det noen dager så feberfølelsen (uten at man har feber) er over forlengst...! Uggen og sliten også... kan jo også være pga forkjølelsen, men har sovet veeeldig godt i natt, så burde være uthvilt nå! Flere som blir supervarme av å gjøre nesten ingenting??
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. august 2010 #24 Skrevet 19. august 2010 Hei jenter =) Ikke så mye nytt her i dag. Har vært oppbåst i magen og litt stikking i puppene, men det er ikke nytt... Våknet i natt og var kvalm da.. Hmmm Kan ha vært fordi jeg var sulten så ikke godt å bli klok på.. Måtte bare tiden frem mot neste uke gå foooort!! =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. august 2010 #25 Skrevet 19. august 2010 Hei, hei jenter Slenger meg på denne tråden da jeg også har IKM i uke 34, en gang mellom 24-26 august!! Har absolutt ingen symptomer overhodet, men testet positivt i dag, på CD 24 :D Hååååååååper bare denne spiren vil klore seg fast Lykke til jenter, håper vi kan entre 1 tri sammen flere av oss de nærmeste dagene/uken Stooooooor klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå