Gå til innhold

Sniker meg stille tilbake hit inn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nok en prat med min kjære i går kveld. Han er sikker på at vi klarer en baby til uansett, så blir visst ikke noen pause fra prøving likevel :)

Men vi tar det som det som det kommer :)

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Så kos da, godt dere ble enige :)

Jeg ventes IKM fredag/lørdag og har alt fått murringer så er både spent og nervøs :-P Venter tester i posten så blir å teste når de kommer, hehe :-P

Skrevet

Jeg var usikker på om det var rett av oss å få en baby nå, men ingen av oss vil egentlig vente så mye lenger :P så jeg er glad vi skal prøve, selv om det ikke blir sånn skikkelig seriøs prøving nå i starten :)

Åå, så spennende da :) Håper tr holder seg unna deg ;)

Jeg har EL på fredag, så det blir noen spennende uker fremover :)

Skrevet

Jaaaa, er så spent altså :) Tester du med eggløsningstester eller noe? Håper det klaffer snart for dere også :) Stor klem <3

Skrevet

Velkommen tilbake :o)

Håpe det ikke tar lang tid før spiren sitter :o)

Skrevet

Molly: Bruker ikke noen hjelpemidler, regner ut el ved hjelp av kalenderen jeg :P er jo såklart ikke helt sikker på når el finner sted, men det er derfor man hopper i høyet mer enn en gang ;) hehe

Petrine: takk takk :) har så mye på gang nå at jeg vet ikke hva jeg ønsker skal komme først :P huff.. håper det sitter en spire hos deg snart også :)

Skrevet

Takk :) Her er aksjene vel plassert å håpet er ett stoooort utbytte om ca 9 mnd :)

Håper ihvertfall at ting ordner seg på beste måte for dere.

Skrevet

Hipp Hurra! Velkommen tilbake:) Da ser det ut som om vi forhåpentligvis kommer til å følge hverandre ganske tett gjennom svangerskapet:) Vi har en spennede tid i møte! Gleder meg:)))

Skrevet

Krysser fingrene for deg, Petrine :)

Høstspire 2010: Takker :) Ja, dette blir spennende :) nå er jeg nesten sikker på at el virkelig er denne uken, så nå blir det å hoppe høyet fremover :)

Ser på hunder for å få tiden til å gå :P

Skrevet

Haha, KOS dere denne uka da!!;) Selv sitter jeg her med tr som holder på å forsvinne! Gjett om jeg er KLAR?!!!;)

Skal jo egentlig vente til neste periode, men......!:)

Skrevet

Hei, her er det også en mann som har kommer på bedre tanker, hehe, vi går for nr.2 og begynner i september :)! Han har vært bortreist og truffet kompiser med flere barn, og fått tenkte i fred, mens jeeg har gått på tå hev og faktisk klart å ikke mase om spørsmålet. Det funket! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...