~ Kali ~ Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hadde nok en prat med min kjære i går kveld. Han er sikker på at vi klarer en baby til uansett, så blir visst ikke noen pause fra prøving likevel Men vi tar det som det som det kommer Hvordan går det med dere?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Heisann:) Så kos da, godt dere ble enige Jeg ventes IKM fredag/lørdag og har alt fått murringer så er både spent og nervøs :-P Venter tester i posten så blir å teste når de kommer, hehe :-P
~ Kali ~ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Jeg var usikker på om det var rett av oss å få en baby nå, men ingen av oss vil egentlig vente så mye lenger så jeg er glad vi skal prøve, selv om det ikke blir sånn skikkelig seriøs prøving nå i starten Åå, så spennende da Håper tr holder seg unna deg Jeg har EL på fredag, så det blir noen spennende uker fremover
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jaaaa, er så spent altså Tester du med eggløsningstester eller noe? Håper det klaffer snart for dere også Stor klem <3
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Velkommen tilbake ) Håpe det ikke tar lang tid før spiren sitter )
~ Kali ~ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2010 Molly: Bruker ikke noen hjelpemidler, regner ut el ved hjelp av kalenderen jeg er jo såklart ikke helt sikker på når el finner sted, men det er derfor man hopper i høyet mer enn en gang hehe Petrine: takk takk har så mye på gang nå at jeg vet ikke hva jeg ønsker skal komme først huff.. håper det sitter en spire hos deg snart også
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Takk Her er aksjene vel plassert å håpet er ett stoooort utbytte om ca 9 mnd Håper ihvertfall at ting ordner seg på beste måte for dere.
Høstspire 2011 Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Hipp Hurra! Velkommen tilbake:) Da ser det ut som om vi forhåpentligvis kommer til å følge hverandre ganske tett gjennom svangerskapet:) Vi har en spennede tid i møte! Gleder meg:)))
~ Kali ~ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2010 Krysser fingrene for deg, Petrine Høstspire 2010: Takker Ja, dette blir spennende nå er jeg nesten sikker på at el virkelig er denne uken, så nå blir det å hoppe høyet fremover Ser på hunder for å få tiden til å gå
Høstspire 2011 Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Haha, KOS dere denne uka da!! Selv sitter jeg her med tr som holder på å forsvinne! Gjett om jeg er KLAR?!!! Skal jo egentlig vente til neste periode, men......!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Hei, her er det også en mann som har kommer på bedre tanker, hehe, vi går for nr.2 og begynner i september ! Han har vært bortreist og truffet kompiser med flere barn, og fått tenkte i fred, mens jeeg har gått på tå hev og faktisk klart å ikke mase om spørsmålet. Det funket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå