Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 36.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde også MA (?, utskrapning) i juli. Knalltøft! Håper virkelig på å være gravid igjen, men ikke symptomer, så kjenner skuffelsen allerede er stor, blandet med et lite håp. IKM 10-12.sep. et sted. Har nesten vondt i magen, føler det er eksamen, he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt i dag!! Hurra!!! 3 pp på tredje barnet :) Lurer på hvem som bor i magen denne gangen :)

Lykke til - til alle!!

Skrevet

Hei!

Da var det vår uke endelig. Gratulerer til dere som er blitt gravide. Supert!

Jeg har IKM i dag, men tør ikke teste. Har trodd at TR har vært på tur hele helgen, siden det murrer noe forferdelig. Har bestemt meg for å vente til onsdag med å teste. Er spent!

Skrevet

Tempen har gått litt ned, men ikke helt ned. Jeg testa jo i går, så skal vente og se om mensen kommer i morgen før jeg evt tester onsdag el torsdag.

Skrevet

Gratulerer til alle som har blitt gravide! :o) Veldig hyggelig å lese! :o)

Jeg har ikm i morgen, iflg EL som var ved fullmånen 24. august.

Har hatt en del symptomer tidligere denne pp: Etter eggløsning har det stukket og ordnet nedi magen, fikk litt mensmurring noen dager etter. 1 uke etter EL fikk jeg litt blod på papiret etter sex. Puppene har vært ømme, men ikke konstant. Og kanskje litt mindre nå igjen. Det har stukket en del, og jeg har følt et press nederst i magen. Har vært kvalm til tider, men ikke så mye, og er utrolig trøtt, spesielt siste uka. Testet på fredag, negativ som bare det.

Tenkte å teste i morgen, for jeg er så utrolig utålmodig sånn! Men i dag kjenner jeg murringene igjen. Grusomt irriterende! For jeg tror det er tr som kommer luskende! Sånn er det jo hver mnd for meg: PMSsymptom= Graviditetssymptom...

Jeg burde vel holde meg på "slitere" forumet, siden jeg har prøvd i 4 år (!!!!) men liker meg her inne også jeg :o)

Som sagt, tror ikke det skjer noe denne gangen heller, men gir meg selv lov til å håpe!

Lykke til videre til alle sammen! Håper denne uka blir "IT" :)

Skrevet

Jeg er graviiiiid (har ihvertfall hatt flere positive tester, og den i dag var sterkere enn den forrige dagen). Hihi. Lykkelig!!! Sitter å lurer litt på hvordan jeg skal fortelle mannen (er litt gøy å ha det for meg selv:) ) Mitt symptom: KVALM!!!

Skrevet

Gratulerer til alle dere som har blitt gravide!!!:):)

jeg også vil!! IKM i uke 36 men er så leeenge å vente!!:P

Skrevet

Ok, greier ikke vente lenger. Tester i morgen tidlig.

Skrevet

GRATULERER 2 x 1984 = 2011! <3 mai <3 !!! :) Så kjekt!

Jeg klarte ikke vente med å teste i dag, 14 dpo og ingen tr ennå. Det murret i 3 lange perioder i går, men tr kom aldri. Bruker å komme om morgenen når jeg står opp, men ingen tr i dag tidlig. Testet derfor; ble negativt som bare det. Ikke "LITT gravid" engang" :( Buhuuuu.... Blir så innmari dritlei...

Murrer i magen nå også kjenner jeg, så har vel bare en ting å vente meg i dag; besøk...

OM besøket ikke kommer, tester jeg igjen først på fredag. (gir snart virkelig opp. Er så lei av de pms symptomene mine som jeg lurer meg selv til å tro er graviditetssymptomer hver mnd)

Men, lykke til dere andre! Gøy å lese at så mange blir gravide!

Skrevet

Hei!

"Ikke gravid". Ble jo selvfølgelig skuffet, men det som bekymrer meg er jo at TR ikke er kommet. Har nemlig hatt manglende syklus etter at jeg tok ut hormonspiral i September i 2009. Men nå hadde jeg både TR og EL som normalt, og trodde derfor ting var i ferd med å løse seg. Håper derfor på TR veldig snart slik at vi kan gjøre et nytt forsøk.

Lykke til dere andre!

Skrevet

Så flott at det er mange som har blitt gravide!

Tempen min gikk ennå et hakk ned i dag, så da er det vel bare å vente på mensen, kommer sikkert i kveld eller i løpet av morgendagen. Så da er det jo bare å telle seg fram til neste el... Har ca 35 dagers syklus ser det ut til.

Skrevet

Kaster maaaasse babystøv på dere andre!!! Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Positiv el-test idag (smileansikt) Kan det bety at jeg er gravid når jeg egentlig har IKM fredag eller lørdag som kommer???:) kjenner det godt i korsryggen som jeg hadde da jeg var gravid med dattera mi.. håper-håper..:)

Skrevet

Jepp, da er jeg over i 3pp, mensen kom som "bestilt"....

Skrevet

Da er nok toget gått for meg denne uken. Riktignok er ikke tante rød komt ennå men kvisene jeg pleier å få er på plass og mensmurringene begynnte i dag.... Har ikm torsdag/fredag så er jo litt tidlig å teste men klarte ikke dy meg, negativ, er jo håp enn men hadde blitt veldig overrasket.... Er 1 pp og har 2 fra før så er jo ikke synd på meg.....

Skrevet

hei bebis08mprinse.........

jeg tok feil test eggløsn isteden for g.test og den ble nesten pos. skjønte ikke mye, for hadde jo hatt el for ca 14dgr siden, klekket jo ut at jeg hadde tatt feil test tok en g.test og positiv, så eggløsningstester kan indikere graviditet, det har jeg seeelv erfart og også lest! så få deg en g.test du!!!!

spennende lykke til!!!

Skrevet

Da er nok ikke jeg gravid denne mnd.......to svaaaake quick respons tester,å en ikke gravid cb i kveld!så da får jeg vente til tanta kommer da!cb digital burde vel vist positiv nå om jeg hadde vert gravid!rart at di to andre var svakt positive!men men.......

Skrevet

venter og venter..... har ikm på lørdag tror jeg, og har hatt mange tegn på at jeg tror jeg kan være gravid, murringer og stikninger i mage og rygg siden fredag og rastløse bein, neseblod o.l.... men er så redd for å bli skuffet og at jeg ikke er gravid, sist jeg var gravid hadde jeg disse tegnene, mistet i sa i sommer, hadde da også ikm på en lørdag og testet positivt på torsdagen.... men vet ikke om jeg tørr å teste....er så redd for at den skal være negativt, og at jeg har innbilt meg alle tegnene!!! er ikke helt kjent med syklusen min pga ble gravid raskt og har hatt kun 1 mens etter jeg mistet, men før jeg fikk forrige mens hadde jeg ingen slike tegn.... men d var jo oxo rett etter min sa.... ååååh så frustrert!!!

hehe var ei lita tulla i barnehagen idag som sa at "du har baby i magen"!!! helt uten videre!!!! hehe håper hun er klarsynt ;)

Skrevet

Flere som venter......grrr..... hater å vente!

Har selv funnet en symptom liste på meg selv her:

-murringer

-ømme pupper

-luft i magen :-o

-sure oppstøt...æææsj!går heletiden å spytter små biter...skikkelig ekkelt!

-humørsvingninger!!! jeg blir lett sinna...noe jeg ellers ikke blir!

-sovner kl 21 :P hehe

-mistet sexlyst....uvanlig for meg...

- HODEPINE....konstant lav spenning som surrer rundt ....

ikm er jeg usikker på...trodde i går...men den er uansett ventet innen helgen....jeg tør heller ikke teste... hehe....

Skrevet

Ikm i går, hatt mensmurringer 3. dagen på rad nå.

Vært kvalm i 1 uke spesielt når jeg er sulten og på kveldstid

Litt verk i korsrygg, stikkinger på sidene og "bobling" i magen.

Negativ test i går. PMS og graviditetstegn er helt like jo...!

Nå var jeg på toalettet, og jo da. Litt lyserosa på papiret...

Søren altså! Bare å sette i proppen og hive innpå tabletter! Nå kommer tanta! :(

Nå er det nummeret før jeg gir helt opp.

4 år på berg-og-dalbanetur er litt for mye føler jeg.

Lykke til dere andre! Kjekt å lese om positive ting som skjer! :)

Skrevet

takk,prøverigjen:)

jeg var på apoteket istad og fikk poengert at jeg må ta morgenurin hvis det var før IKM. men den gang ei.. orket ikke vente og tok en test... Hva stod det?? GRAVID!!!! På første forsøk!!!:) med jenta mi brukte vi ca 8 mnd sist!!:)

Skrevet

HURRA!!!! Gratulerer!

Skrevet

så kjekt at det klaffer for noen av oss :) gratulerer!!!!

jeg tok en test i morges, var negativ, men har et par dager igjen til IKM så håper at den blir positiv da.... har mistet litt troen.... men føler ikke at mensen er på vei heller.... begynner å lure på om jeg har bomma på når jeg trodde jeg hadde el.... vi får se i helga, hvis jeg ikke er gravid vil jeg ha mensen på lørdag, for da skal jeg i bursdag, hehe ;)

Skrevet

Positiv test i dag morges!!!! en svak strek riktignok, men som det står på bruksanvisningen, en strek er en strek. =)=)

Herre min! Har IKM i morgen egentlig. Og neg test i går kveld. Håper lille spirrevipp klorer seg fast <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...