Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Av og til når jeg går så får jeg sånn hold-liknende-følelse i ene siden av magen, vanligvis høyre side... er helt på siden av magen og strekker seg akkurat som litt nedover og rundt magen, ikke helt som bare ett punkt slik jeg har opplevd hold før. Når jeg har fått hold før har det vært fordi jeg har løpt/jogget osv, men nå får jeg det ved vanlig/litt rask gange.

Er dette normalt...? Noen flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142205366-hold-i-siden-n%C3%A5r-jeg-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nja, ikke helt det samme, men får det titt og ofte både i bryst og mage. Helt grusomt, klarer ikke bevege meg eller trekke inn pusten helt når det kommer. Sånn jeg har forstått det er det bare musklene og ikke noe farlig, så satser på det stemmer :)

Ja, jeg har også fått sting/hold når jeg har gått turer. Til tider kan det også komme etter bare 10 minutter. Jeg har ikke så stort tempo at det gjør noe heller. Har hatt dette en stund nå, så jeg har roet ned turene litt til jeg skal til lege i slutten av mnd får å høre hva der er :-) Synes det er litt rart, siden jeg kun får hold når jeg løper og jogger, og har alltid vært i nokså god form ellers.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...