kula 82 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 foster ligger langt og godt ned i bekken. har hatt en del mens smerter og en del kynnere. er i uke 36. jordmor sa hun kunne se på ansiktet mitt at det nermer seg. men ville ikke si mere. bare at jeg burde pakke sykehus bag så den var klar. og gliste når hun skjønnte at jeg er utolmodig. uff skulle ønske jeg visste når min tur er. lei.
Gjest Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 He he:) Lei jeg også. Har ligger frøkna borret nedi og har gjort det i en tre ukers tid. Jeg har så mye vondter og kynner om hverandre, men tviler på noe er på gang ennå. Er 36 + 2. For å være helt ærlig aner jeg ikke om jeg har maserier/modning/vonde kynnere, så prøver å innstille meg på at ting ikke skjer før planlagt keisersnittdato. Ingen som har påpekt at jeg har fødefjes eller noe heller, men jeg føler jeg har en fat suit i ansiktet nå, skikkelig bollekinn når jeg våkner om morgenen:D De siste ukene nå sneeegler seg virkelig avgårde ...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå