Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Har holdt på et par timer nå med relativt gode maserier som varer alt fra 30 sek-2 min. Kjenner det river godt nedover når de kommer, men tror nok ikke dette er the real thing dessverre....... Kommer for uregelmessig emd alt fra 2-20 min i mellom, så det er nok enda noen dager igjen tenker jeg:)
1stegangsmamma43 Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Må jo bare titte inn hit da.. Så spennende maddemor.. Har fulgt deg hele veien og gleder meg med deg over at du snart er i mål. Klems.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 åh så koselig da:) Tusen takk for det! Var nok bare lurerier som jeg trodde ja, for nå har det dabbet litt av igjen:)
alvefrøken Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 håper du blir ferdig snart, for det er ganske utmattende det der... Selv hadde jeg kraftige masrier i 5 døgn med nr to...og var totalt utslitt til fødselen. De måtte gi meg drypp og ta vannet på sykehuset på 5. døgnet...babyen ble også helt utslitt, og måtte på nyfødtintensiv straks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå