Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei flotte damer!

Er 20 uker på vei. Jeg føler noen ganger at det blir tungt å puste. Føler jeg ikke får inn nok luft...

Andre som har det sånn?

Noen som vet hva det kommer av, eller hva jeg kan gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er vanlig å bli mer andpusten enn vanlig lenger ut i svangerskapet. Men er det slik at du føler du ikke får puste og kan bli svimmel av det? Du har vel ikke astma? Kommer kanskje an på hvordan lille ligger også, kanskje ligger langt oppe slik at det dytter ekstra mot lungene? Hadde nok tatt en tur til legen, for tror ikke det er gunstig for lille at du ikke får nok oksygen. Uansett er det bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite:)

Lykke til og håper du finner ut av det:)

Skrevet

Jeg har vert plaget med dette lenge, siden uke 14-15 kanskje. Det kjennes ut som om jeg har slim i halsen, men det er ingenting der, blir bare tett. Og blir mye fortere andpusten enn før. Er utrolig plagsomt.. Kjennes ut som om jeg er forkjølet, men er jo ikke det :)

Skrevet

Hei

Jeg har samme problem, og har hatt det i alle mine 3 tidligere svangerskap. I mitt tilfelle skyldes det at hovedblodåren som går tilbake til hjertet ligger veldig "dumt" til i forhold til den voksende babyen. Etter hvert som babyen vokser, presser den mer og mer mot den åren, og det føles som at jeg ikke får nok oksygen, blir svimmel og kvalm, og besvimer ofte. Jeg er nå 21 uker med 4.barnet, og problemet er så smått begynt å komme. Jeg er blitt fulgt godt på av legen, og med ekstra ultralyder for å følge med på babyen. Problemet er ikke farlig i seg selv, men kan by på noen utfordringer.

Mulig det er det samme problemet du har. Håper du ikke blir verre.

Masse lykke til!!'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...