Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Føler det blir feil uansett hva jeg gjør, for tar jeg det sammen m farget vask tar det lett farge fra det mørkere tøyet og blir skittenrosa/ grått, men tar jeg det sammen m hvitvasken KAN det jo smitte over på alt det hvite, hvis ikke all fargen er vasket ut allerede..
Gjest Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg vasker lyserosa sammen med hvitt tøy:) Er ikke veldig masse farge i helt lyst tøy, så faren for at det skal sverte over på helt hvitt tøy er heller liten tror jeg:)
Gjest irismor Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Her deler vi inn i 3-4 hauger. 1 hvitvask (kun hvitt eller lyst tøy) 2 Rosavask (alle pastellfarger, rødt og rosa) 3 kulørtvask (alle mørke farger) 4 grønnvask (vi jakter og alt det grønne tøyet vaskes for seg da det kan farge noe grønnj#####) :-)
Iiiiik Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg vasker det rosa sammen med det røde, lilla, orange.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Jepp! Jeg vasker ikke lyserosa, men lyseblå bodyer sammen med hvitt! ;-) Går så fint så! :-)
Fire småtroll Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Tar det noen ganger sammen med det hvite, men som regel blir det nok rosa og pastellfarget tøy til at jeg kan fylle en maskin med det. Særlig nå om sommeren, har to jenter og litt lyst tøy til guttene også. Tar det ikke sammen med farget tøy, rosafargen blir ikke pen og plagget havner i samme haug som dongeribuksene
nawi Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Vasker rosa sammen med rosa ( vasker ev for hånd hvis det ikke er mye klær) Rosa klær blir seende møkkete ut hvis de vaskes sammen med farget klær. Hvitt går bare med hvitt.
Sjokoholikern Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Jeg vasker alle lyse farger sammen med hvitt, og alle mørke eller sterke farger sammen med sort. Her har jeg aldri opplevd misfarginger
It's all about me Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Jeg sorterer i hvitt, mørkt og farget. Det rosa går sammen med det som er farget. I den kategorien samles alle farger som ikke er mørke.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 lyserosa, lyseblått, lysegrått osv vaskes sammen med hvitt her i huset =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå