Gå til innhold

Hvilket sparke/bevegelsesmønster har din lille i magen?

Anbefalte innlegg

25 uker i dag, og her her begynner det å bli livat døgnet rundt.

Hver morgen og kveld er det texas, og alle de gangene jeg våkner om natten er det også romstering nå..

Ellers føler jeg bare han tar seg en liten høneblund på noen minutter om gangen, for det er ikke ofte det er helt stille inni der...

De er herlige de små babyene våres :)

Fortsetter under...

Jeg er 24 uker nå, og kjenner bevegelser hver dag, ofte. Men ikke heletiden som du beskriver. Men har merket at jeg våkner hver morgen rundt 07.00 fordi da våkner han i magen, og styrer på i ca 10minutt og blir stille :) ellers rører han seg ofte når jeg slapper av, eller når jeg er på kino eller andre steder der det er høyt støynivå :)

Eller er is-kaffe noe han reagerer veldig på, bare jeg lukter på is-kaffen blir han urolig og sparker :)

Jeg har foranliggende morkaka, men merket sparkene allrede i uke 18 :) og i uke 19 på utsiden :)

Er i uke 23..

Merker mye bevegelse periodevis. På kvelden (sentsent) er hun veldig aktiv. Det samme når jeg har spist, når jeg ligger nede, når det er mye bråk...

Nå som jeg sitter på dataen sparker hun ned på venstre side. Noen ganger tror jeg hun snur seg helt rundt for magen forandrer helt fasong et lite øyeblikk...

Synes det er noen kraftige spark så er veldig spent på å møte henne ute :-) Har virkelig begynt å glede meg nå som jeg merker så mye til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...