Gå til innhold

Milian??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig navn synes jeg...

Men er det FOR uvanlig...? Storesøster heter Nora <3

Andre navn som kan aktuelle? Synes det er ekstremt vanskelig denne gangen..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nora er fint, men Milian liker jeg ikke. Skjønner ikke om det er jente eller guttenavn. Hvis det er et guttenavn er det uansett veldig feminint!

Skrevet

Hehe.. Det er et guttenavn! :)

Skrevet

Milian er kjempfint :) Har selv en gutt som heter Maximilian, og det blir lett til at vi kaller han Max eller Milian :o)

Emilian er også pent :o)

Skrevet

Og nei, det er ikke for uvanlig :) Bare bra at han får et spesielt navn, så slipper han hele tiden å bli kalt f.eks Lucas R, Lucas M osv.

Skrevet

Ja jeg liker milian bedre enn feks emilian, for likt Emilie syns jeg..

Synes leon også passer med Nora. Og har tenkt for

mange år siden at jeg ville ha en Sebastian, men d var før halve Norges befolkning heter d samme... :)

blitt lei det..

Skrevet

Nora er vakkert, Milian tenker jeg på et fotballag - likte ikke.

Skrevet

Dere begynte så bra med Nora :)

Milian er kustygt...pinglete og klissete :(

Fredrik

Aksel

Mads

Gustav

Morten

Philip

Simen

Erlend

Rasmus

Jens

Oskar

Edvard

Ludvig

Skrevet

Hehe.. Artig å se så mange forskjellige meninger her inne!! :)

Aksel er jo stilig egentlig.. Er så vanskelig!!

Matheo og er fint synes jeg..

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig! Kajsa sier i grunnen alt. Av listen hennes er det kun Philip jeg ville strøket, og så kanskje tatt med Martin, Kristoffer, Kristian, Sigurd, Erling, Sverre, Embrik og Haakon/Håkon i tillegg.

Skrevet

Matheo er nesten like klissete som Milian, ikke at søskennavn må matche, men Nora og Matheo/Milian er jo totalt stilkrasj. Blir litt Kjell og Michelle for meg altså ;)

Gi nå gutten et skikkelig gutte/mannenavn siden Nora fikk et flott jente/kvinnenavn hehe :) Milian og Matheo kan jo gullfiskene hete ;)

Skrevet

Millian er finere, vet om en liten gutt som heter det, kjempe fint :D

Skrevet

KJEMPEFINT. vi tenkte på d navne selv. men så heter tante ungen min Willian. så d blir litt likt. Mattheo e også kjempe fint, men min andre tante unge heter Theo. Så vi skal satse på Liam hvis d blir en gutt :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Milian og Millian er fine navn.

Beslektede navn:

Maximilian

Emilian

Emiliam

Skrevet

Jeg synest Nora er Tore, Morten, Olav, Brage, Gaute, Levin, Gutte, Sander, Håkon, Edvard, Fredrik............. Et kort, norskt enkelt navn i samme sjanger......... men det er ikke stygt det dere vurderer, det bare passer ikke med Nora......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...