Gå til innhold

Noen som har prøvd dentaworks? Det er vel sikkert bare bløff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner det i det hele tatt noen hjemmetannbleking som fungerer?

Eller må man til tannlege å gjøre det?

Fortsetter under...

Skrevet

Kjenner en tannlege som fortalte meg om dette. Det er ulovlig i Norge å ha nok blekemiddel i produktene til at de kan ha en eneste prosents virkning. Så all hjemmebleking er ubrukelig. Du kan selvfølgelig kjøpe fra utlandet, men da skal du være klar over at du importerer noe ulovlig som du kan bli straffet for. I tillegg kan du være uheldig å få en som er så sterk at den etser bort store deler av tannkjøttet. Jeg ville heller spart opp til å gjøre det hos tannlegen, siden det gjøres på en helt annen måte som både er effektiv og skånsom. Men dyrt som fy er det da... :)

Skrevet

Det var egentlig det jeg tenkte, men det blir vel verdt det når resultatet blir garantert bra. Også sliter det vel mindre på tennene

Skrevet

Jeg har brukt det og det funker. Tennene ble flere nøyanser hvitere. Faren min er tannlegge og mener at tannbleking er tull og tøys, men det er generasjonen han tilhører....

Har en venn som er tannlege også, og han mener at Dentaworks er omtrent det samme som de selv bruker.

Skrevet

Er det nå jeg skal være så dum og løpe og kjøpe? :)

Skrevet

Jeg har akkurat vært hos tannlegen og ordnet opp i et stort hull, det var det eneste jeg hadde, men det iser noe voldsomt fremdeles. Vente med å bleke?

Annonse

Skrevet

Men det var ikke samme da. Vi prøver, er det vondt så er det bare å ikke gjøre det igjen :)

Skrevet

Seriøst, eller tuller du nå?

Det handler jo ikke bare om å få vondt eller ikke. Du gjør jo emaljen mye tynnere og sprøere, og du kan få livsvarige plager med ising i tenner og smerter i tannkjøtt etter bare en gang. Og det ser du på som "bare"? Jeg tør ikke! Forøvrig bør man ikke bleike tenner om man har tenkt til å fortsette med det som fikk dem gule i utgangspunktet, da tynnere og slitt emalje også vil gi hurtigere misfarging igjen. Tennene kan faktisk bli verre enn de var i utgangspunktet. Så drikker du te, kaffe, rødvin eller cola, eller røyker du... da bør du ikke bleike tennerne dine i det hele tatt, ikke en gang hos tannlegen.

Skrevet

Var ikke samme merke nei, men den samme loven gjelder for samtlige merker. Det har ikke noe å si at loven ble sitert i en artikkel som omhandler et annet produkt, det er like relevant.

Skrevet

Det er selvfølgelig bare bløff. Hadde det virket ville de ikke trengt å betale homoblogger Lars Tangen for å overreklamere for produktet. Han hadde like hvite tenner før, men påstår at han ikke hadde det. Gå på bloggen hans og se før og etter bildene. Null endring.

Skrevet

Emaljen blir tynnere bare du drikker et glass med juice eller brus. Eller spiser et eple. Tannblekingen man tar hos tannlegen skader visst mindre enn et glass med cola. Og denne er ganske lik i innhold. Har ei venninne som bruker det, hun har ingen plager og flotte tenner.

Ikke HI

Annonse

Skrevet

Bløff? Neida det virker fint det! Alt som selges på tvshop er også kjempeeffektivt og noe man ikke kan klare seg uten.... lettlurt?

• 6 år senere...
Skrevet

Ser at denne tråden er 7 år gammel, men ville bare si at jeg bleket tennene mine med dentaworks for 4 år siden og de ble MANGE hakk hvitere! Og er fremdeles hvite! Stor forskjell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...