Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg ser det er mange som sliter med å bruke den. Jeg har arvet en selv. Den er 4 år, men nesten ikke brukt. Jeg får den kun til å virke når jeg fjerner den "puta" som skal være mot brystet, men da blir vakumet så sterkt at jeg må ta hyppige pauser... Jeg får heller ikke ut så mye melk, så jeg har vel tenkt at jeg ikke er like flink til å stimulere utdrivningsrefleksen selv.. Hvilke erfaringer har dere? Er det noen som får den til å fungere i det hele tatt..?
Formerly known as Tina Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg la ut noe ala det samme tidligere i dag. Se innlegget mitt om brystpumper. jeg er veldig misfornlyd med min og prøver å finne en annen. Jeg skal prøve å ta ut det innlegget selv frem til jeg finner en. hadde ikke tenkt på det:-) Blir nok litt for kraftig da kan jeg tenke meg.
mamma2010 Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Hei:) Jeg har Avent brystpumpe og var ikke fornøyd... Helt til jeg fant ut at jeg hadde satt den feil sammen, hehe..! Den lille hvite "knappen" hadde jeg satt feil vei. Det samme hadde en venninne av meg. Kanskje dere har gjort det samme?
Lunda med lillegutt Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg smører meg med lanolinsalve før jeg pumper, da oppleves hele greia litt "mykere" og det er lettere å få vakuum. Men det tok litt tid før teknikken "satt" ja.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Ja, tok den hvite saken feil vei engang, da skjer det jo ingenting... Har studert bruksanvisninga veldig nøye, så er sikker på at jeg har satt den sammen riktig. Men får dere god effekt selv med "puta" ytterst altså? Den vil jo sikkert gjøre hele pumpinga mye mer behagelig liksom.. Hmm..
mamma2010 Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Jeg bruker ikke den "puta" ytterst.. Synes det funker bedre uten:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde en avent manuell pumpe. Fikk den til å fungere helt fint jeg?! Men syns ikke den satt så braa på brystet. den spratt liksom av ?! Men hvis jeg holdt på den så satt den og sugde som bare det;) Prøv å dytt den litt mot puppen kanskje?!
Miss Honey Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Husker jeg også hadde problemer med den. Funka litt med den "puta" på men da måtte jeg presse pumpa inntil brystet for at den skulle virke og det ble jeg sliten av. Pluss at jeg måtte sitte i en ubehagelig stilling, kunne ikke slappe av på sofaen imens liksom. For da sto ikke pumpa rett lenger og den begynte å lekke melk osv.. Så bare stress. Brukte uten puta noen ganger for det var lettere men fy så vondt med det vakumet! Måtte jo ta pauser hele tiden og rette på pumpen. Hadde den fungert bedre hadde jeg sikkert ammet ennå men melken begynte å forsvinne og jeg klarte ikke å holde melkeproduksjonen i gang
Lunda med lillegutt Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Ja jeg pumper med den puta, men den må liksom sitte helt ordentlig godt på da, så jeg gnikker og gnur ut all luft som måtte være mellom pumpa og puta, da funker det fint.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Jeg har ikke hatt problemer med den i det hele tatt. Gjorde bare slik som det sotd i bruksanvisningen og er ferdig å pumpe på under 10 min! Veldig fornøyd med den jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå