Gå til innhold

Spiren vår lever! :D Utrolig lettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var i går det egentlig gikk opp for meg, hadde jeg hatt en MA egentlig uten å vite det. I uke 7+5 hadde jeg en del brun utflot og litt spotting, leste på nett at dette var normalt, men ha det i bakhodet, så lenge symptomene på graviditet var der var alt bra. Det var først i går panikken grep meg! Har vært plaget med trøtthet, kvalme og ømme bryster hele svangerskapet.

I går hadde jeg ingen ting!

Kunne ta meg av tanteungene, en på 3år og en på 5mnd uten problemer. ikke kvalm ikke ømme bryster, ikke sliten ingen ting. Jeg sjekket på nettet, sjekket MA, hadde jo ikke blødd noe særlig. ca 9 av 10 som opplevde MA hadde blødninger i uke 8, og fant ut i ca uke 11 at det var dødt, fra uke 8.

PANIKK!

Samboeren min prøvde å trøste meg, men støttet meg å prøvde å ringe legevakta i nabobyene (bor på landet) men siden det var søndag var det lite å få gjort med det. Heldigvis ringe svigermor til Volvat i Fredrikstad i dag morges, time på sekundet omtrent! Gynekologen, (kvinnelig), var veldig forståelsesfull og forsto hvorfor vi kom inn. Jeg var livredd, det var samboeren også. Dette er vår første spire. Satt på første forsøk, kun 14 pillefrie dager!

På skjermen så vi hjertet slå, og vi gledestårene strømmet på! En ufattelig deilig og lettende følelse. Jeg er i lykkerus!

Har vel lært litt at man skal ikke tro på alt på nettet, men det er greit å sjekke opp, man er uansett ikke alene om det. Er du i tvil, sjekk det ut! Ingen er like!

Jeg er iallefall utrolig glad spiren min kravler rundt inni der.

Måtte bare dele dette med noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :) lykke til i svangerskaspet !! =)

Skrevet

Åååh, så godt :))

Det er ingenting annet som hjelper når skrekken først har satt seg enn å finne det ut for sikkert. Jeg er glad for at du fikk time så fort og at alt var i orden :)))

Selv om det gikk omvendt for meg, er det så fint å lese om alle som det går så bra for. At redsel for at noe kan være galt, ikke er synonymt med katastrofe.

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...