Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hei jenter! Trenger en trebøyle til Tripp Trapp stolen til vesla. Helst i fargen hvit men whitewash er også interessant. Noen som vil selge sin? Jeg betaler godt. Send mail til [email protected]
Anonym bruker Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Sidan du er villeg til å betale meir enn nypris...koffor ikkje kjøpe ein ny? Virkar ikkje som om mange vil selge, då ein gjerne gir vekk/sel stolen når ein er ferdig med den, og då er det kjekt å ha bøylen med.
G08 J10 Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 For det første:hadde trebøylen vært i salg i butikk så hadde jeg vel selvsagt gått å kjøpt en i butikk kontra å kjøpe en brukt til samme pris. De i tre er ikke i produksjon lenger. Og som du ser av headingen min er det en trebøyle jeg ønsker. For det andre:jo, det finnes mange som selger bøyler uten å selge selve stolen. Det er nemlig slik at bøylen kun er nyttig frem til ca 2-års alderen, mens selve stolen kan benyttes lenger. For det tredje:jeg fikk kjøpt en brukt fra ei her på formumet Så det så!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Har ikke hvit bøyle, men hvis det er interessant har jeg en eikefarget som du kan kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå