Gå til innhold

Kontrollar, kor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i veke 16 og har eigentleg ikkje vore på kontroll.

Dvs - eg var då eg oppdaga graviditeten i veke 10 - og hadde då ikkje med urinprøver osv.

I veke 12 var eg på fyrste ordinære kontroll, men vart sendt direkte til sjukehus, pga blødning. Lege tok ikkje blodtrykk og dei vanlege tinga.

No skal eg ikkje på kontroll før UL i veke 18. Tar dei urinprøve, sjekkar blodtrykk og har "vanleg" kontroll då?

Fyrste jordmortime er i veke 21. Er ikkje dette veldig seint?

(Har to andre svangerskap bak meg, og var då til lege/jm mykje oftare)

Takknemlig for mange svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normal policy, men nå har jeg hatt samme fastlege igjennom alle svangerskapene mine, da..

Første kontroll var rundt antatt uke 12, utifra mensberegninger. Da tar du med morgenurin. Du tar også en haug med blodprøver på den kontrollen.

Etter det er det kontroll ca 1 gang i mnd. Men det er oftere om man har/har hatt komplikasjoner. Da tar de CRP (stikk i fingern.. hehe), og du har med urinprøve til hver kontroll.

Ultralyden i ca uke 19, der er det kun UL, ingen kontroll av deg ;)

Personlig syns jeg du har fått elendig oppfølging denne gangen. Be fastlegen om kontoll hver mnd, hvor de kontrollerer alt som står på helseskjemaet. Det er en grunn til at alt skal sjekkes, og bare tenk så grusomt om noe skulle skje, som kunne ha vært oppdaget, pga manglende oppfølging!

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...