Gå til innhold

Er helt sjokkert over mannen som drepte Marit Andreassen (eksen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må jo være sjuk i hue hvis man gjør noe sånt... Ingen annen forklaring tror jeg.

Skrevet

Det er helt grusomt, har ikke ord.. denne vakre jenta som bare fikk bli 20 år, og den lille dattera hennes som må vokse opp uten en mor:/

Må han råtne i fengsel!!

Skrevet

Kommer ikke over at han filmet drapet.. herregud, hvor sjuk er det mulig å bli?!

Skrevet

I tillegg til å være en slik DRITTSEKK vil han ikke la jenta bo hos mormor og morfar `- de har ett galt inntrykk av hvordan jeg er`. Og ønsker at barnet er hos fosterforeldre fram til HAN kunne ta del i livet hennes.

JÆVLA IDIOT.

Skrevet

Håper han brenner i HELVETE .

Sånne syke uberegnelige djevler skulle ikke hatt noe rett til å overta barnet når evt soning er over, gudene vet kan han kan gjøre med barnet, kanskje det blir neste offer.

Håper jentas foreldre får barnet, må være helt for jævlig hvis de skal miste både barn og barnebarn.

Skrevet

Helt sykt. Kjenner jeg det norske rettsystemet rett så blir vel ønsket hans respektert også. Stakkars, stakkars foreldre. Han sier faktisk at de bør ta på seg deler av ansvaret, for de de aldri likte han. Det er rart eller?

Skrevet

De hadde virkelig rett da. Sånne skulle blitt hengt. Stygg nå sikkert. Men makan til ting å gjøre.

Hvor mye galt kunne denne jenta gjort denne mannen egentlig. Stakkar baby. Har sikkert ungen besteforeldre som kan gi det en god oppvekst tross alt.

Skrevet

Virker som forholdet deres var veldig stormfullt. De var begge i hvert sitt forhold da de forelsket seg intenst, og hun hadde etter hvert sex med en annen, etter det som står i avisen.

Er det bare meg, eller er det umåtelig mange dødsfall i sommer? Ferieulykker, trafikkulykker, drap... det ser ikke ut til å ta slutt.

Skrevet

Ja det dør jo noen hele tiden. Utrolig unødvendig.... Kjører i fylla, for fort, dreper hverandre osv....

Skrevet

Ja, er dessverre en syk verden vi lever i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...