Tamu Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Frustrerende!!!! Sendte nettopp mannen avgårde til Asia i forbindelse med jobben, og kjenner at DET ikke går så bra!! Noen med lignende erfaring? Jeg er helt håpløs og hormonell! :-( Tårene sitter løst og har gjort det hele helgen..
Nat27 Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Har ingen erfaring med sånt, men jeg skjønner godt at du depper over at han blir borte så lenge! Hadde blitt ganske utav meg jeg også.. Men det går nok helt fint, skal du se, prøv å nyte at du er alene og kan gjøre akkurat som du vil-når du vil! Blir en stund til neste gang det ) Ellers er det helt ok og sutre litt, trøstespise en smule og ev. reise på besøk til en god venninne for litt trøst!! Bruk tiden på deg selv og prøv å nyte livet, så er han hjemme igjen før du vet ordet av det!!! Stor trøsteklem til deg!
Tamu Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Tusen takk! Kjempe frustrerende, tårene sitter veldig veldig løst.. Tenkte å kjøpe meg en ny joggedress og smågodt og se på sex og singelliv episoder, det pleier som regel å funke
Jippiajajee Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 uff... skjønner godt at du er lei deg! Min dro bort sånn ca på samme tid og var borte i 4 dager.. og dag nummer 2 begynte jeg å slite!! Uff... kos deg masse med jentefilmer, snacks, venninner, begunn på en bokserie eller noe annet.. ta vare på deg selv!!! Klem:)
Pumba78 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Min mann er også borte en del, hvor sent er det greit å reise bort synes dere? Vi er invitert i bryllup i utlandet 10 dager før termin, ville dere latt ham dra eller er det for sent? Deilig å være alene hjemme en fang i blant men vil jo ikke føde alene...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 10 dager før kan være litt snaut. Alle inkl leger og jm trodde jeg skulle gå over med førstemann, men hun kom faktisk 2 uker før tiden Så ville kanskje tenkt over å sende vekk mannen i termin (3 uker før og 2 uker etter termindato)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Skjønner veldig godt tårer. Prøv å kose deg masse, virker som du har en god plan. Lykke til
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 min samboer reiste på jobb 4 uker før termin, var vekke i 2 uker og kom da hjem 2 uker før termin.... det gikk helt fint du får bare håpe på at ting ikke begynner å skje når han er vekke.... men du har jo 4 uker igjen til termin når han kommer!!! :)
oppned Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Er i akkurat samme situasjon. Har syv uker igjen.. nesten seks. Og mannen kommer ikke før om fire uker. Vi er veldig vant til å være fra hverandre, men jeg merker at jeg er veldig bekymret for at barnet har lyst ut før pappa kommer hjem.. Beste trikset jeg har er å alltid ha noe å gjøre på, så slipper tankene å flyte vekk.. Gjøre klart huset og kanskje handle litt barneklær på salg. Snakker ofte på telefon og synes det går greit. Men ikke vær redd, hormonene gjør jobben sin:P Og det er ikke alltid like godt.
Gjest poäng *fødeklar* :o) Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Mannen min skal være borte i to uker nå og jeg har to uker til termin. Vi gambler på at jeg har gått over termin to ganger før, så sjansen er liten for at noe skal skje. Men fikk littegranne panikk i dag, vil han rekke hjem i tide om noe skulle skje? Han er innenlands da, heldigvis. Men du, tror du bare kan ta det helt med ro. Sjansen for at du skal føde de neste tre ukene er ikke særlig stor, og jeg regner virkelig med at han ikke hadde reist bort hvis du har en reell sjanse for prematurfødsel?
Tamu Skrevet 16. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2010 Heldigvis er guttebassen i magen frisk som en fisk, og det er jeg og. I tillegg er jeg førstegangs, så det skal gå fint med tanke på fødsel Er mer hormonene det står på, de er helt sinnsyke til tider! Gråter som et lite barn! hehe.. Går vel bedre når han har kommet seg vel frem og jeg vet han har det bra der borte. Men kjenner det er et virrvarr av følelser! Takk for gode ord og trøst, det varmer!
Tamu Skrevet 16. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2010 Vi er ikke vant til å være fra hverandre, han har vært på flere jobbreiser, men de har vært innenlands og har vart i maks to uker. Tenkte å vaske barnetøyet og stryke sengetøy, for å få tiden til å gå! Åjada, hormonene gjør jobben sin, ikke tenk på det hehe
wimzah Skrevet 16. august 2010 #13 Skrevet 16. august 2010 kjenner meg igjen!! har 10 uker ijenn å sitter her alene å føler at.. ja jeg faktisk er alene i hele verden.. mannen har vært borte nesten hele svangerskapet.. (jobb) .. han kommer hjem fredag 27.. da er jeg akkurat 32 uker på vei.. så reiser han ijenn den dagen jeg er i uke 36.. å kommer hjem en uke før termin... har vært en påkjenning.. og av å til tar tårene styring.. VIRKELIG!! hyyyyyl.. snufs. griiiiin
Tamu Skrevet 16. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2010 Åh, føler med deg!!! Jeg syns tre uker er ille, men stakkars deg som har vært borte fra han så lenge!! *klemmepå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå