zassy☆ Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 hvordan vil nå dette gå? Jeg har i grunn alt sagt ja, er en liten stilling og starter onsag alt, men jeg er usikker på hvordan jeg vil greie det, eller om jeg vil greie det? Takk for alle innspill! f230982
*Bambi + spire* Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Trekker 2 kort på deg. Begge kortene gir uttrykk for at du er ubesluttsom og at du trenger å stole mer på din egen magefølelse. Tror du er usikker fordi det er noe nytt som du ikke har jobbet så mye med tidligere, her er det bare å stupe i det,du trenger ikke granske dette mer enn du allerde har gjort:) Her er beskrivelsene av kortene: Oceana "Ta affære. Du er i kontakt med din sannhet i denne situasjonen. Du trenger å stole på di egen magefølelse og kjærlig hevde deg selv". Du vet allerede hva du skal gjøre med denne situajsonen og jeg er her for å bekrefte at at din avgjørelse er på lysets vei. Selv om det kanksje kan bli litt kortvarig hardt arbeide eller følelsesmessige opprør, vil dette snart bli erstattet med en mental letthet som kan minne om en somerbris. Ofte er det ugrunnet skyldfølelse som drener din energi og glede, det er i disse situasjonene du må stole på at vi engler støttet deg i din tro. Merlina: " Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning før du tar en avgjørelse." Det er som om du løper i ring etter halen din, og du ser på dne ne muligheten etter den andre. Denne ubesluttsomheten sliter deg ut. Årsaken er at du ikke føler at du har fått nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse. Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen din reagerer når du visualiserer de forskjellige mulighetene. Hvis det knyter seg i magen og i kjevene kan dette være et tegn på at dette ikke er riktig for deg. Føler dette kommer til å gå kjempebra, føler også at det er noe på hjemmebane som bekymrer deg litt iforhold til denne jobben. Masse lykke til. Flott om du kan gi mege n tilbakemelding, lenge siden jeg har spådd nå Kunne du tatt en titt på meg også? Blir jeg gravid innen 2010? Kjønn? 30.11.87
*Bambi + spire* Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 dytter litt,i håp om en tilbakemelding:)
zassy☆ Skrevet 18. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2010 Hei, tusen hjertelig takk! Har ikke rukket å se tilbake på deg enda, derfor jeg ikke har svart, men du skal selvfølgelig få tilbakemelding og så ser jeg igjen så fort jeg kan, kanskje allerede i kveld Jeg kjente meg veldig igjen i det du har trukket, var nervøs, men egentlig ikke helt i tvil om jeg skulle ta jobben eller ikke for jeg tenkte uansett å ta den, men var litt redd jeg ikke skulle mestre den! Men i dag var første dag og det gikk veldig bra! Det stemte veldig bra med kortvarig hardt arbeide etterfulgt av mental letthet som minner om sommerbris, hehe, for nå føler jeg meg så glad og lettet og FLINK! Jeg vet ikke helt hva du mente ang noe på hjemmebane i f.h. til jobben? Skal se på deg senere som sagt, hvis du har lyst og tid hadde jeg satt pris på om du ser noe om dette blir en varig jobb eller om jeg får et annet tilbud snart? Skal bare være der en måneds tid nå nemlig så lurer nå veldig på hvordan jobbsituasjonen blir fremover. Tusen takk igjen Bambi! Snilt av deg
zassy☆ Skrevet 20. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2010 Da Bambi har jeg fått sett på deg Og jeg tror JA på spørsmålet ditt, faktisk fikk jeg opp desember som måneden du blir gravid, (eller før desember), og derfor rekker du akkurat 2010 kanskje, hehe. Og jente på kjønn. Liker å se kjønn etter at folk har blitt gravide også, synes det ofte kan komme klarere da, men ser jente her og nå iallefall Og tror du får flere av dem også etterhvert. Det kom opp et annet kort på deg flere ganger så føler jeg bør fortelle om det også. En konflikt eller situasjon i nærheten av deg som du velger å ikke gå inn på, eller som du trekker deg unna, det kan være like greit å gjøre dette..får opp en fysisk reise også, at du fysisk fjerner deg fra noe eller noen eller at dette kan være lurt. Får iallefall opp at hvis du er involvert i en krangel eller uenighet er det like greit denne gangen å bare "jatte med", det er ikke verd å sette hardt mot hardt, ta deg heller litt "fri" fra det hele og kom deg bort en tur! Aner ikke om du skjønte noe av dette, men ettersom samme kortene kommer gang på gang så skriver jeg det jeg får frem Klem!
zassy☆ Skrevet 22. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2010 Dytter på denne Bambi i tilfelle du ikke har sett den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå