Gå til innhold

Dagens "Du vet du er gravid når..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Du finner nugatti på pc-tastaturet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...-"mannen farer opp av senga og spør om slimproppen har gått"

(drømmer om graviditet de også) *fnis*

Skrevet

....når bikinioverdelen plutselig er preget av lekkasje og du skjønner det er på tide med å kjøpe ammeinnlegg...!

Skrevet

du finner på alle mulige unnskyldninger for at maten havner på magen, f.eks at kjeksen på isen må ha blitt mye mer porøs det siste året:p

du er overlykkelig for å ha på deg svart singlet, for da synes ikke matsølet:p

Skrevet

eller spiser med forkle på... har jeg gjort i noen uker nå, lei av å skifte etter hvert måltid:)

Skrevet

- sola skinner fra skyfri himmel og du står inne og stryker opptil flere sett med baby-sengetøy..!

Skrevet

"Du vet du er gravid når..." du ler så mye at du plutselig bryter ut i krampegråt. (har gjort det 2 ganger)

Skrevet

Når du sovner i rumpa av å sitte for lenge.....

Skrevet

Hihi.... det er meg i dag! Inne og stryker sengetøy med knallvær ute.

Du vet du er gravid når:

-du har 5 hvite topper og alle har en rosa, orange eller brun flekk på samme sted. (Henholdsvis jordbærsyltetøy, curry og sokolademelk).

-du vet hvilke av mannens boxershortser som har lengst bein og mykest strikk i livet.

-du ler samtykkende til flere av innleggene på denne tråden :)

Skrevet

når det er brennmerke på tuppen av magen, fordi den stikker seg borti alt for mye dumt når jeg lager mat!!!!

Eller når min kjære bråvåkner hver gang jeg må opp på do om natta, og spør "går det bra???"

(to uker igjen til termin og han er nok veeeldig i beredskap nå;) Søteste(X)

Skrevet

- Når du anser brødskive med nugatti som direkte sunt, fordi det er jo tross alt grovbrød i bunn.

- Når dine våte drømmer ikke lenger handler om kjekke menn i bar overkropp, men king-size smørbrød med store mengder salami, spekemat og kanskje en liten dæsj brie-ost på toppen.

- Når legger og føtter definitivt har sett sine bedre dager; vi snakker hobbit-size på føttene og ankler som tømmerstokker, med fiiine merker etter sokker/ tights som prikken over i´en (og de går jo ALDRI bort heller?!?) Men lepper og pupper; oh-la-la, hvem trenger vel silikon?

- Når du bruker de samme antrekkene dag etter dag, fordi det begynner å bli lite å ta av i klesskapet som fortsatt passer eller som føles en smule behagelig å ha på. (og fordi de nederste hyllene i klesskapet er altfor langt ned og bunkene innerst og øverst virker også uoppnåelige)

- Når du bruker to-åringen for alt hun er verdt, og til å utføre ordre på bakkenivå spesielt (hjelp til sko, plukke opp ting som faller på gulvet osv.. Bare så kjedelig at hun har kommet i trassalderen allerede og ikke alltid synes d er like gøy å gjøre som mamman sin sier lenger- sukk!;)

Skrevet

"Når dine våte drømmer ikke lenger handler om kjekke menn i bar overkropp, men king-size smørbrød med store mengder salami, spekemat og kanskje en liten dæsj brie-ost på toppen. "

DEN kjenner jeg meg altfor godt igjen i!

Du vet du er gravid når:

- Du må ha hjelp til å knyte skoene...

- Har flere "blindsoner" på fremsiden av kroppen grunnet store pupper og stor mage!

- ingen av dine gamle boots - pensko som ikke er åpne , ikke passer lengre :(

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er hekta på denne fordømte nugattien!!!!

Skrevet

Hehe dilla på Nugatti her også :( Hadde det med førstemann også.. Det er jo bare sååå godt :) Samboeren er like oppgitt hver gang han skal smøre det på matpakka til gutten sin og den er nesten tom hehe..

Skrevet

Ler godt nå - og bryter sikkert snart ut i gråt!

Kjenner meg veldig godt igjen i garderobe-kommentarene dine "Lykkeli&gla" Jeg finner alle mine antrekk (ett skjørt og to kjoler) midt i klesskapet, vet ikke lengre hva som er nederst eller øverst :)

Hilsen en som for lengst har flyttet hobbitt-føttene inn i klikk-klakker. Uansett vær :) Sokker, sko, bukser/tights tar vi frem etter fødselen

Skrevet

du vet du er gravid når du må sitte på gulvet for å klare å støvsuge gulvene hjemme:p hahaha

Skrevet

-når du ikke finner NOEN måte som er behagelig å sove på (dult-dult)

-når du må gå heeeeelt oppigjen i 4 etg atter akkurat å ha kommet ned (med hvit genser) og feilberegner hvor stor plass du trenger for å komme ut den skitne ytterdøra..

-når lille vennen hikker og du sitter og smiler å stryker på magen... :)

Skrevet

du vet du er gravid når du våkner på morgenen å spyr!!

Skrevet

Du vet du er gravid når du har plagdes en halvtime for å finne en høvelig god sovestilling og stablet puter hist og her --- og kjenner du må tisse IGJEN, og det er bare å bryte seg opp av senga igjen;-)

Skrevet

Du vet du er gravid når det vokser vilt i skauen!!!:P

Skrevet

Når du tar med deg hodeputa di på kino! ;):D Haha, har gjort det to ganger! ;)

Skrevet

- Du må be legen om hjelp til å knyte skolissene dine.

- Du trenger hjelp til å snues på natta.

- Du begynner å strigråte fordi mannen har vært så frekk å lage fiskeboller til middag, når det absolutt ikke var det du ville ha!

- Du kjøper ny håndsåpe til foreldrene dine, fordi du ikke orker lukten av den de har når du er på besøk.....

- Du ikke plukker opp ting fra gulvet når du mister noe, men dytter det bort i et hjørne og ber samboeren plukke opp alt når han kommer hjem.

Gjest poäng *fødeklar* :o)
Skrevet

... du er så hoven i føttene at du har fått blåmerker.

Skrevet

du vet du er gravid når du sjekker bim ett par ganger for mye i løpet av dagen :-D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...