Gå til innhold

hjemme igjen fra ultralyden!

Spira31

Anbefalte innlegg

Denne morgenen har sneglet seg av sted, er helt utslitt nå! Sov jo knapt i natt og det hjelper heller ikke særlig å måtte vente ekstra 20 min på å komme inn til ultralyd. Hadde med mannen. Selve ultralyden var kjapt gjort, men det viktigste ble sett.. en mini "reke" på 11, 3 mm med bankende hjerte :heartbeat: og h*n tilsa 7 uker og 2 dager (mine beregninger er 7+0), men likevel kom gyn. fram til samme termindato som meg, nemlig 6.april. Uansett.. det er ikke så nøye...det viktigste var at det er liv der inne og at han (gyn)er veldig positiv på at dette går rette veien!!!

Siden jeg er så nervøs og bekymret har jeg fått ny ul-time den 20.september, da skal jeg være akkurat 12 fullgåtte uker og da kan han ta den utenpå magen sa han...

den 17.september er siste dagen med crinone og det er fredagen før ul`en...så da har vi ny nedtelling på gang.

Er så lykkelig nå og utrolig trøtt... gikk 2 ganger på do mens jeg ventet der på venterommet..og er noe treg bak og greide å sprekke en liten hemodride som jeg kaller det..veldig festlig.not.

Skal prøve å slappe litt mer av nå, samt prøve å sove litt!!!

stor klem fra meg

Fortsetter under...

Gratulerer :o)

Jeg må bare komme med et lite innnspill i forhold til treg mage (hvis jeg forstod deg rett) Jeg har slitt med det hele svangerskapet. På onsdag var jeg hos en jordmor som driver med akupunktur. Hun satt da nåler for å hjelpe magen på vei. Det gjorde underverker på no time.

Tanken på at jeg har slitt med dette i 8 måneder når det var så enkelt å fikse er helt håpløst å tenke på........

Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...