Gjest Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hugsar å ha lest noko om ringtest ein gong..korleis gjer ein det "korrekt"? Veit at mange meiner det er humbug, men kjekt å prøve seier no eg. Ein tar ein ring og festar i ein tråd og så held ein det over magen og ser kva bevegelse den lagar/ikkje lagar. Eller var det feil? Men må det vere nokon spesiell ring? Og kva tråd kan ein bruke? Funkar det med ein gammal ring (som ein hadde når ein var små) og ulltråd? og kva bevegelse var det som skulle antyde graviditet? Når den hang i ro? Når den pendla frå side til side? eller om den gikk i sirklar? (lenge å vente til IKM, å jadda!)
Gjest Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Ettersigende så skal den vise kjønnet på ditt neste barn, så pendelen kan gå selv om du ikke er gravid... det er altså ikke en "graviditetstest".. Uansett så gjør man jo slikt for gøy, men min test stemmer da!! ) Du bruker en gullring; giftering/forlovelsesring og henger den i en bomullstråd (sytråd). Du holder den helt i ro over magen og venter litt. Den vil etterhvert begynne å bevege seg (fasinerende enten man tror på det eller ei.. hehe..) Går pendelen i sirkler er det en jente, svinger den frem og tilbake er det gutt. ...or so says the legend... )
Gjest Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Ah! Sånn var det gjerne! Tusen takk for svar!
GoodFeeling Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 jeg har hørt at du skal bruke ditt eget hårstrå , hehe. og din egen ring dette har stemt på meg så langt !! jeg holder over håndleddet og da viser han di barna jeg har og di jeg skal få... holder man over magen , skal den vise noe viss det er noe i magen... hehe... det er va jeg har hørt, mulig jeg tar feil:) men det funker på meg
Gjest Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Hihi, då har eg noke å teste menst eg går og ventar på IKM;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Har hørt at en skal bruke sin egen glatte gullring. Bruke ett hårstrå og holde den over håndleddet. Da vil den vise alle graviditeter du kommer til å ha. Inkludert aborter. Pendler den frem og tilbake er det/var det gutt, rundt og rundt jente. Morsom test. Stemmer på meg hittil. Har 3 barn og 1 MA. Venter da på 2 jenter i følge testen hehehe.
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 hmmm... jeg tok akkurat ringtesten på meg selv, og på sambo, og fikk samme svar. Men når jeg fikk han til å ta den på seg selv og på meg, så rørte ikke ringen på seg...... merkelig! Brukte forlovelsesringen og mitt hårstrå, ettersom han ikke har langt nok hår Jeg tok det på en venninne som var gravi (over mage og på håndleddet) etter hun hadde fått vite kjønn på UL. Og da stemte det (jeg fikk ikke vite svaret før etter jeg hadde tatt ringtesten på henne). Noen som har "Forsket" noe nærmere på dette? Jeg er fryktelig fasinert av slike fenomen!
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Mulig jeg kommer med tidenes dummeste spørsmål, men hvordan kan man teste alle barn man har/kommer til å få over håndleddet? HVordan skjønner jeg hvordan den "teller"? Sorry om dette burde ha vært innlysende, mulig det er litt sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå