Gå til innhold

Er dette rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i 7 tiden i dag, av noen tak i rygg og mage. Magen stramma seg. Kjentes ut som menssmerter, men ikke særlig vondere enn det. Var ganske regelmessig med 20 min mellom vær og de varte i ca 45 sek, nå kommer de hvert tiende minutt og varer fortsatt bare i 45 sek. Ikke blitt noe vondere enda ihvertfall. Tror dere det er noe på gang? Eller er det såkalte maserier? Jeg har ikke peiling, er førstegangs. :P

4 dager til menstermin og 9 dager til UL termin i dag.

Kan jo nevnes at jeg prøvde meg på litt kjerringråd i går.

Gikk i trapper og en kort tur, hadde sex, spiste rømmegrøt med kanel og stimulerte brystene litt. :P

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) kan være ja :D ellers så er det jo bare kynnere, om det fortsetter slik og det blir hyppigere er det jo bare å ta en tur på sykehuset :) lykke til :)

Skrevet

Jepp, tror jammen meg det er min tur til å møte lillegutten i magen jeg.

8 min mellom riene nå. regelmessige som bare det. ;)

Blir skuffa om det gir seg nå :P

Skrevet

Lykke til =) Får håpe det ikke gir seg!!

Skrevet

Takk! Håper det fortsetter nå ja :)

Skrevet

der gikk slimproppen, men riene har dabba av litt nå :(

tenkte jeg skulle ut å gå en tur for å få litt fortgang igjen. :P

Skrevet

Kan høres ut som modningsrier, dvs det man har før de skikkelige riene setter inn og det begynner å åpne seg. Riene i åpningsfasen gjør som regel VONDT, og da er du ikke lenger i tvil;)

Lykke til, håper du snart er i mål!!

Skrevet

Er nok det ;)

9 min mellom hver rie og de varer i ca 1 minutt nå, og begynner å gjøre ganske vondt alerede. Jeg har kun sovet 1 time i natt, så blir vel rimelig sliten etterhvert tenker jeg. umulig å få sove nå :)

Skrevet

...og borte var hun..?!

Lykke til !

Håper det var din tur denne gang.. og at vi andre kommer fort etter ;)

Skrevet

Er her enda jeg med regelmessige rier.. kommer hvert 6. min og varer ca 1 min og 5 sek..

Dette kan ta sin tid...

Ring igjen når du har 3 rier på 10 min sa jordmora til meg kl 10 i formiddag.. nå har jeg hatt rier i 16 timer.. Og det begynner å gjøre vondt så.. men får vel vente hjemme en stund til.

Skrevet

Sitter her enda jeg.. etter 30 timer med rier.

Var innom sykehuset en tur kl 4 i natt.. 1 ussel cm hadde jeg.

Jeg er utslitt og har ikke sovet på 2 døgn.. utrolig vondt gjør det..

Riene er blitt lengre og mer intense, men er fortsatt 6 min mellom dem, de varer nå i 1,5 min ca.

JEG ORKER IKKE MER SNART!

Skrevet

Uff da:(:( Får du ikke noe hjelp på sykehuset da? De burde jo gjøre noe når du har hatt rier i 30timer!:o Lykke til videre og stå på!!!:)

Skrevet

Huff, det høres tøft ut... Å slitsomt ja.. du må jo være utslitt, og enda værre er at du vil være utslitt når det virkelig er full fart... syns de skal hjelpe deg litt jeg. Å karnsje gi deg noe så du får sovet noen timer?

Masse lykke til, håper nurket ditt snart er ute ;)

Skrevet

Holder du på ennå eller er du på sykehuset?? Så lenge med rier hørtes fryktelig slit ut, håper det kommer noen ut av deg snart :D

Masse lykke til!!!

Skrevet

ja jeg også håper det kommer noen ut av deg snart!:D xxxxxxxx

hørtes slitsomt ut...håper du får hjelp så du har noe energi når det virkelig setter igang.. eller bedre..at du har fått babyen din "by now!"

lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...