Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Våkna i 7 tiden i dag, av noen tak i rygg og mage. Magen stramma seg. Kjentes ut som menssmerter, men ikke særlig vondere enn det. Var ganske regelmessig med 20 min mellom vær og de varte i ca 45 sek, nå kommer de hvert tiende minutt og varer fortsatt bare i 45 sek. Ikke blitt noe vondere enda ihvertfall. Tror dere det er noe på gang? Eller er det såkalte maserier? Jeg har ikke peiling, er førstegangs. 4 dager til menstermin og 9 dager til UL termin i dag. Kan jo nevnes at jeg prøvde meg på litt kjerringråd i går. Gikk i trapper og en kort tur, hadde sex, spiste rømmegrøt med kanel og stimulerte brystene litt. Hva tror dere?
Lapez Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hehe:) kan være ja ellers så er det jo bare kynnere, om det fortsetter slik og det blir hyppigere er det jo bare å ta en tur på sykehuset lykke til
Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Jepp, tror jammen meg det er min tur til å møte lillegutten i magen jeg. 8 min mellom riene nå. regelmessige som bare det. Blir skuffa om det gir seg nå
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Lykke til =) Får håpe det ikke gir seg!!
Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2010 Takk! Håper det fortsetter nå ja
Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2010 der gikk slimproppen, men riene har dabba av litt nå tenkte jeg skulle ut å gå en tur for å få litt fortgang igjen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Kan høres ut som modningsrier, dvs det man har før de skikkelige riene setter inn og det begynner å åpne seg. Riene i åpningsfasen gjør som regel VONDT, og da er du ikke lenger i tvil;) Lykke til, håper du snart er i mål!!
Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2010 Er nok det 9 min mellom hver rie og de varer i ca 1 minutt nå, og begynner å gjøre ganske vondt alerede. Jeg har kun sovet 1 time i natt, så blir vel rimelig sliten etterhvert tenker jeg. umulig å få sove nå
Frk Fjong Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 ...og borte var hun..?! Lykke til ! Håper det var din tur denne gang.. og at vi andre kommer fort etter
Meg og alle gutta Skrevet 16. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2010 Er her enda jeg med regelmessige rier.. kommer hvert 6. min og varer ca 1 min og 5 sek.. Dette kan ta sin tid... Ring igjen når du har 3 rier på 10 min sa jordmora til meg kl 10 i formiddag.. nå har jeg hatt rier i 16 timer.. Og det begynner å gjøre vondt så.. men får vel vente hjemme en stund til.
Meg og alle gutta Skrevet 17. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2010 Sitter her enda jeg.. etter 30 timer med rier. Var innom sykehuset en tur kl 4 i natt.. 1 ussel cm hadde jeg. Jeg er utslitt og har ikke sovet på 2 døgn.. utrolig vondt gjør det.. Riene er blitt lengre og mer intense, men er fortsatt 6 min mellom dem, de varer nå i 1,5 min ca. JEG ORKER IKKE MER SNART!
mamma til 3:) Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 Uff da:( Får du ikke noe hjelp på sykehuset da? De burde jo gjøre noe når du har hatt rier i 30timer! Lykke til videre og stå på!!!
Gjest Skrevet 17. august 2010 #15 Skrevet 17. august 2010 Huff, det høres tøft ut... Å slitsomt ja.. du må jo være utslitt, og enda værre er at du vil være utslitt når det virkelig er full fart... syns de skal hjelpe deg litt jeg. Å karnsje gi deg noe så du får sovet noen timer? Masse lykke til, håper nurket ditt snart er ute
ev@drian Skrevet 17. august 2010 #16 Skrevet 17. august 2010 Holder du på ennå eller er du på sykehuset?? Så lenge med rier hørtes fryktelig slit ut, håper det kommer noen ut av deg snart Masse lykke til!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. august 2010 #17 Skrevet 17. august 2010 ja jeg også håper det kommer noen ut av deg snart! xxxxxxxx hørtes slitsomt ut...håper du får hjelp så du har noe energi når det virkelig setter igang.. eller bedre..at du har fått babyen din "by now!" lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå