Gå til innhold

Brystpumper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt en avent manuell pumpe til nå. Den er så utrolig dårlig!!! Det er sikkert noe galt med den jeg har, men det hjalp ikke å få nye deler til den heller. Nå sitter jeg derfor på nett for å finne en ny. Jeg vil prøve meg på et annet merke.

Hvilken ville dere anbefale av disse og hvorfor:

1. Mam

2. Nuk

3. tommee tippee

4. Dr. Brown

Tusen takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd noen av de du har listet opp, men jeg hadde også avent manuell pumpe, og det er det dummeste kjøpet jeg har gjort! Kjøpte i stedet en medela swing elektrisk brystpumpe (tror den kosta 1199) og den var så verdt alle penga! Den fungerer raskt og det gjør ikke vondt i det hele tatt. Anbefales :)

Skrevet

Har faktisk samme som Magia, veldig fornøyd med den :-)

Skrevet

Medela Swing er super ja, verdt hver eneste krone=)

Skrevet

Har medela manuell.Bruker den ca 5 ganger pr uke.Er grei nok til det bruket men ikke superbra. Skal du pumpe mere ville jeg satsa på en elektrisk.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

medela swing elektrisk brystpumpe

Den har jeg, koster ganske mye, men veldig god så vel verdt pengene synes jeg!

Skrevet

Jeg har brukt Avent elektrisk og Medela Swing. Og jeg anbefaler Medela!! Den er så mye lettere å bruke. Kjempe kjekk brystpumpe.

Skrevet

Da har jeg bestilt medela manuell på nett:-) Håper den virker:-) Jeg vet dere anbefalte elektrisk, men jeg ammer nesten hele tiden. Melka er bare til når bestemor skal passe henne på dagen så jeg pumper vel bare max 1 gang om dagen. Får prøve denne og se:-) Hvis ikke finner dere den på finn hehe.

Tusen takk for svara:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...