Gå til innhold

gravid etter angrepille, hvem er far?

herregud

Anbefalte innlegg

Første dag i siste mens var 16. juli. Denne varte ca en uke. 26. juli og 27. juli hadde jeg gjennomsiktig, strekkbar utflod. Mer utflod og mer strekkbar 27. juli enn 26. juli. Akkurat som eggehvite. Morgenen fredag 30. juli har jeg sex med eksen min. Han trekker seg ikke ut og det går for han inne i meg. Natt til mandag 2. august klarer jeg å ha "sex" med en annen. Han var nesten ikke inne i meg i det hele tatt og fikk heller ingen utløsning verken inni eller utenfor. Bare tull. Mandag 2. august ca. midt på dagen ar jeg en angrepille. Tirsdag 3. august og onsdag 3. august har jeg en del magesmerter, men trodde dette var på p.g.a. angrepillen. Kan det ha vært festesmerter?

Skulle hatt mensen fredag 13. august. denne kom ikke. Jeg har regelmessig syklus på 28 dager. Søndag 15. august tok jeg en test og denne viste gravid. Vet ikke hva jeg skal gjøre, men lurer på om det er eksen min som er far til en evt. baby..?

Tusen takk for svar!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det er nok eksen din som er far. Dere hadde sex om lag 14 dager inn i syklusen din, og det er omtrent da eggløsninga finner sted.

Angrepillen er bare pålitelig hvis man tar den kort tid etter samleie. Og den ville nok ha virket hvis det var han andre som var far - dersom det var han som hadde gjort deg gravid. Hvilket uansett ikke er sannsynlig siden han ikke kom inni deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...