Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Termin 21. april ♥ Jeg tør ikke være så veldig optimistisk...puppene er enda ikke ømme Det har de jo vært med begge de andre to. Foreløpig føler jeg meg veldig oppblåst i underlivet, mensmurringer og av og til litt uggen. Å tisser oftere. Jeg virkelig håååper dette skal gå bra, men kjenner jeg er ganske pessimistisk. Men så er jeg egentlig veldig lykkelig på den andre sida da
Sana og lillemann Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Gratulerer så mye!!!! Denne gangen fortjener du at det går bra!!!! Jeg hadde heller ikke så veldig ømme pupper i begynnelsen, men fikk etterhvert såre brystvorter. Ømheten i brystene kom litt senere. Nå derimot er de ganske så ømme:) Jeg har også vært på ultralyd og sett at alt er bra med den lille. Men skjønner at du bekymrer deg, det er vel bare helt naturlig desverre.... Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Hei Sana 1ma,2sa. Takk for hyggelig svar Så godt for deg å ha sett at alt er bra denne her gangen...du har litt historie du å ser jeg - motsatt av meg bare. Ja, får håpe det kan gå bra denne gangen...man kan joikke gjøre noe til eller fra, så jeg får bare vente Lykke til videre
Picea abies Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 For meg var det akkurat de samme symptomene i begynnelsen:) De grusomt ømme puppene kom etterhvert.. Tvi, tvi, snuppa
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2010 Tusen tusen takk for det, Picea abies Jeg skal prøve å være positiv Tok akkurat en CB digital med ukesindikator - og den var positiv og viste 3+. Ifølge Bim er jeg 5 fullgåtte uker i mårra, så da stemmer jo det ganske bra! Så mest sannsynlig er iallefall ikke Hcg-verdien på vei ned Lykke til videre du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå