Gå til innhold

har dere opplevd dette? (om smerter i magen, er dette vanlig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei, jeg skal prøve å gjøre innlegget kort.! men kan ikke love noe.hehe.

jeg våknet flere ganger i natt av smerter i magen, smerten begynner oppe ved brystet å går ned langs venstresiden av magen. å så har jeg stikkninger nederst/underlivet, å er jeg super kvalm.

jeg kjenner bevegelse i magen!!

jeg har to terminer (en etter samleie (vi er GANSKE sikre på denne) og en etter ul. så er enten 35 uker eller 32 uker på vei.....)

dette er vår andre man, hadde ikke noe sånt med førsteman.

har dere opplevd dette? mannen min vil vi skal dra til sykehuset å sjekke, men jeg har legetime i morgen å lurer på om jeg skal prøve å drøye det (haaaater leger og legekontorer... så vil ikke være der unødvendig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en opplvelese av at lillegutt på en måte har to kniver som han hogger ned i underliv området med til tider. Ikke noe særlig deilig akkurat, men er nok modning... jeg er da på overtid så jeg håper jo på smerte hele tiden....hehe.. Ellers har jeg også vært kvalm av å på den siste tiden...

Skrevet

Ring til føden og spør. De har sikkert et godt svar :)

Da slipper du å dra opp hvis det ikke er noe, og kan få god forsikring!

Har opplevd mye av det samme. Kan godt være modning, og det er jo bare bra ;)

Skrevet

ringte føden fikk nr til observasjonene

ringte observasjonen fikk nr til u.hjelp.

ringte u.hjelp fikk beskjed om å ringe jordmora mi.

ringte jordmor, de har stengt idag...

så ringte legen har time i morgen tidlig. så får sjekke det da. blir det værre får jeg bare ta kontakt med legevakta.

ja stikkingen regner jeg med er modning, var mer smertene på siden av magen jeg var urolig for, men kan jo ikke være no akutt siden jeg bare bare henvist vidre.

lykke til vidre dere andre så prates vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...