mamma'n til 2 :) Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg har prøvd en type koffeinfri kaffe, Friele sin, og den syns jeg smakte helt grusomt... Noen her inne som har noen tips til en god koffeinfri kaffe? Ha en flott dag alle sammen
Karolili Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Friele har vond kaffe uansett type. Om du skal kjøpe i dagligvarebutikk ville jeg gått for Evergood sin, men det beste er å kjøpe en pose i en kaffebar. Jeg har fortsatt til gode å smake en god koffeinfri kaffe, men må man så må man.
Hera_75 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg synes nescafe sin koffeinfrie pulverkaffe er helt ok...i hvertfall med melk..
Karolili Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Pulverkaffe er jo helt forferdelig i seg selv synes jeg.
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Jeg syns pulver er ekkelt ... hehe.. koffeinfri eller ikke.. Men! jeg vil anbefale deg å gå på kaffebrenneriet eller en annen kaffebutikk og be om å få malt koffeinfri kaffe til filterkaffe eller presskanne eller hva du foretrekker. Da blir det veldig godt syns jeg. :-) Er jo litt dyrere, men jeg syns det er verdt det!
MK73 Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Jeg drikker koffeinfri espresso fra Kaffebrenneriet og andre spesialforretninger. Den er som oftest god :-) ..men nå drikker ikke jeg så mye eller ofte og er ikke noen stor kaffeekspert.
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Skjønner ikke vitsen med koffeinfri kaffi, drikk vann heller då.
Karolili Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Jeg jobber med kaffe, og er i utgangspunktet enig i at det å drikke koffeinfri kaffe er som å drikke alkoholfri vin, men akkurat under svangerskapet kan jeg se fordelen med det. Selv har jeg oppdaget, til min store forferdelse, at jeg blir kvalm av kaffe nå. Det er jo ikke spesielt praktisk
Pink Penguin Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Noen av oss liker kaffesmaken, og det er godt å ha noe varmt å drikke i blant.
Fru.Antonsen Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Vi har en pods maskin som har en nydelig koffeinfri kaffe. Den har vunnet pris som best i test 3 år på rad, og man kjenner faktisk ikke at den er koffeinfri i smaken! Nydelig kaffe!
Fru.Antonsen Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Rombauts til Zinzino ta kontakt med meg priv for mer info send enten en pm her eller mail på [email protected]
Fru.Antonsen Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 Rombauts til Zinzino ta kontakt med meg priv for mer info send enten en pm her eller mail på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå