lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 jeg har merket at spesielt de siste dagene er jeg skikkelig humørsyk. griner for ALT, sur for det meste, orker ingen ting, og blir dødsfornærmet for alt. sambo er ganske fortvilet-noe jeg skjønner godt! i går kveld ble jeg dritsur bare fordi sambo sa at VI er like dårlige på å rydde(ikke sur tone eller noe, bare konstanterte det), og var sur resten av kvelden. mest lei meg fordi jeg føler jeg ikke strekker til tror jeg. gråt og gråt. idag tidlig sa sambo hadet i gangen nede før han gikk opp trappen(jeg kom ut av dusjen), trodde ikke han gikk så fort, og når jeg kom opp lukte han ytterdøren. det skulle ikke mere til før tårene kom, og jeg har grått i en halv time..helt håpløst.. jeg hater det som skjer med kroppen min akkurat nå, og de siste to dagene har jeg ikke gledet meg over at jeg er gravid lenger, jeg er bare lei meg fordi jeg ikke orker noe, fordi jeg er kvalm og puppene verker.. alt er bare et ork....men det er vel slik det er å være gravid i begynnelsen kanskje? dette er nytt for meg, og jeg var liksom såååå innstilt på at jeg ikke skulle bli sur og grinete...hihi
Gjest Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Høres ut som meg i helgen, mannen jobber i utlandet for tiden og han kom ikke på msn på fredag da jeg følte meg helt jævlig og ba ham komme på msn for å snakke samme (dyrt å ringe).. Så kom han ikke, så da satt jeg og grein.. På lørdag var jeg dritsur på ham, så svarte han seint på en melding og jeg ble så suuur.. Skjønner ingenting han:) Pleier ikke være sånn jeg.. Men jeg er usikker på om jeg er gravid da:) Håper det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå