*Snart_mamma* Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Dag 23 i syklus.... Fortsatt 2 streker på fertilitetsmonitoren min... Har syklus på 28 dager.. Hatt 2 streker (HØY) fertilitet nå siden dag 13. Har IKM fredag 20 september! Symptomer: Spreng i munnen rundt tennene. Hvit utflod - lukter mer enn vanlig! Sorry detaljer! Sulten hele tiden. Spist 3 ganger så mye som til vanlig Sliten i korsryggen stikninger i området rundt livmor og eggstokker. øm på sidene av brystene når jeg klemmer. tørst og sover er trøtt mye. "metall smak" i munnen! Hva tror dere dette kan være? Veldig takknemmelig for svar! Syntes det er mest rart med 2 streker på clear blue fertilitetsmonitor så lenge! Tenkte kanskje dette var fordi den måler hcg nivået? Det gjør jo graviditetstestene..å hvis jeg da er gravid vil den jo ikke gå tilbake på 1 strek?? har ikke testet enda. er litt tidlig men klør i fingrene etter å ta en billigtest nå!..
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 ta en test nååå!!!!! spennende =)
Gjest Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Ja! test! Test! test!! Hihi, vart spennande å skru på dataen i dag;) Kryssar tærne for deg!
*Snart_mamma* Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2010 Måtte teste i går.. Hehe! 5 dager før. Men den var jo negativ!.. Får vente et par dager å så ta en ny en! Men høres ikke detta litt merkelig ut da jenter? Monitoren ba om enda en ny test idag.. 24 dager fortsatt 2 streker? Frustrert...
Petrine +spire=❤ Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Merkelig dette, men jeg tror du er gravid.... Bli jo spennende å se. Masse lykke til
1stegangsmamma43 Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Enig med deg.. Jeg tror nok vår venn er gravid ja...
*Snart_mamma* Skrevet 16. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2010 Får se i morgen da =) Ta en ny test da.. 3 dager før IKM men klarer ikke vente lenger.. hehe! bestilt flere sensitive tester nå.. Sånni tilfelle=) Håååper jg er gravid nå. begynner å bli lei av å prøve.)
*Snart_mamma* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2010 negativ test i dag. 24 dager på monitor.. 2 streker (høy fertilitet) mèn blinker nå!.. Hva skjer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå