Gå til innhold

Får ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det bare å stå opp igjen... sjønner ikke hvorfor jeg ikke bare slukner med en gang egentlig, ettersom jeg bare sov i 4 timer i natt, og har vært i aktivitet på dagen... skulle jo ha vært sliten å trøtt da vel?

Men neida... lillegutt er jo sef våken, og jeg er på overtid å ligger liksom bare å venter på at noe skal skje me kroppen min annet enn den "knivstikkingen" nedover. Det er vel det vi kaller modning?? Så jeg ligger nok bare å venter... prøver å koble ut, men det er vanskelig...

Så da var det bare å gå ned i stua igjen, ta seg litt nattmat å gå inn på BIM for å evt få litt medfølelse... hehe... Jeg kjenner nå at jeg vertfall begynner å bli trøtt... så tror det hjelper med litt mat da :)

Håper lillegutt vil komme snart! For mamma er en smule utolmodig... for jeg vil så gjerne treffe han snart! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, sto akkurat opp etter å ha ligget et par timer våken. Bortkasta tid! Jeg har også bare sovet noen få timer forrige natta og skulle tro trøttheten skulle komme sigende snart, men neida. Virker som om kroppen om dagen ikke klarer å skru seg av, for jeg blir ikke spesielt sliten av søvnløsheten heller... Har holdt på slik i over 3 uker. (er i uke 30)

Lyst til å treffe lillemann jeg og, men får vel vente litt til jeg. Makan til sprelling da gitt, føler at hele kroppen min blir kasta veggimellom hihi... Men mat ja, der sa du no.

Lykke til med soving da du! :)

Skrevet

Jeg ligger også våken i senga. Ligger å tenker på alt mulig som skal fikses og huskes på framover. Skal flytte om to uker. Da er jeg i uke 30. Gleder meg til å bli ferdig med flytte styret. Så kanskje jeg får sove litt igjen i den nye leiligheten før bebi kommer...

Skrevet

Det ble jo hele 4 1/2 time på meg til slutt :) Føler meg skikkelig utvilt, men er selvfølgelig skuffa for at lillegutt ikke ville komme i natt heller...

Å det er desverre ikke bare jeg som er utolmodig. Orker nesten ikke vær på facebook (er der mye for å få dagen til å gå liksom...) for da kommer alle spørsmålene om jeg ikke har født, om det er noe på gang osv...

HALLO! Jeg skal love dere, jeg sir i fra når jeg har født! Og alle får med seg slik, for folk er jo raske med å gratulere på facebook også... så ingen går glipp av noe liksom...

ÅÅÅåååhh.. jeg håper lillegutt lager noen rier til meg i natt da... så han blir født snart... hehe... vet ikke hvorfor jeg forventer det skal komme nattestid, men det er gjerne da jeg har tid å kjenne etter... :P

Skrevet

Satt oppe i 3 timer inatt jeg å ;) Har 6 dager til termin, våknet med skikkelige tak i mage å rygg... de kom med 5 - 8 min imellom.. tok seg litt opp... for så å bli borte... aaaargh! Slitsomt å bli lurt.... håper vesla vil ut snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...